• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Träning varje dag i en vecka gör tydlgen att ngt hänt iaf =) Iof.. prommenixen ända in till stan gjorde nog sitt till oxå.. ;)

*Drömmer om att vara smal och snygg igen* ;)

• Ammo

Vad duktig du är.
    Måste också sätta igång med sittups, men klarar det inte nu när ryggen är paj:(

Ska ha en kort presentation för atta Powers butikschefer på tisdag tillsammans med min kollega,men jag tror inte vi behöver träffas på måndag för det. Ska ringa honom idag och stämma av vem som ska säga vad mm.

Så jag är inställd på att vi åker och kollar florister på måndag .
    Skulle det dyka upp något så får jag försöka pussla in det ändå.

Måste göra mig i ordning nu och åka, ska vara i stan 13.00.
    Vi hörs sen!

• Yllo

Ammo - Bra gjort! Jag var ju i samma situation för ett tag sedan och funderade på att blåsa av allt. Pratade igenom allt med Bosse.. om hur jag kände det och allting.. frågade om han ville blåsa av allt då han inte intresserat sig ett dugg. Nu har det svängt tack och lov. Han börjar intressera sig mer och mer i planeringen (ibland lite för mycket tycker jag.. att man aldrig är nöjd) och kommer med sina synpunkter och åsikter. Tyvärr är det oftast så att när han har en synpunkt då vill han ha det gjort på sitt sätt utan att tänka på att mitt förslag är bättre..
    Han har nu lovat att ta kontakt med killen som vi tänkt ska köra oss vår stora dag.. samt att vi ska köpa kostymen till Freddan istället för att hyra. Igår kväll så kikade han på korrekturet ordentligt, inte bara kastade en blick på det som han tidigare gjort, och kom med riktigt bra ändringsförlags! Sådana som jag inte tänkt på Lyssna har han dock fortfarande lite svårt med.. men det har också förbättrats.

Bra gjort Topaz!! Säg ifrån bara. Självklart borde Tomas ha frågat sin kompis och inte du. Annars tycker jag att han borde ha bett dig göra det! Kul att C&D gör fler smakprover åt dig! Vad ska hon göra för olika smaker? *nyfiken*

Skulle också vilja ha en blivande som kan både sjunga och dansa.. Bosse kan sjunga, även om han gör det väldigt sällan och påstår att han inte kan.. Däremot kan han inte dansa Jag sjunger mycket.. gjorde det alltid i bilen tidigare när jag körde själv, men då jag inte får köra längre så blir det inte att jag sjunger i bilen mer. Fast när jag viker tvätt och städar, DÅ sjunger jag

• Yllo

Bra gjort Karin!! Du ska se att dom där sista få kg kommer att försvinna som smör i solsken nu!!

• Yllo

Vi träffades via Vildawebben. Hade chattat med varandra ett bra tag och var överens om att vi inte passade för varandra. Han sökte en tjej som var icke rökare och hade barn och jag sökte en kille som var rökare och inte hade barn, men ville ha.. En dag ringer han och frågar om jag kunde tänka mig att följa med till Norrtälje på crusing (han visste att jag var lika biltokig som honom) och en annan tjej hade tjatat på honom att få följa med. Han ville inte ha med den andra tjejen så han frågade mig. Jag svarade att jag skulle på Drag racing med mitt ex just den dagen. Bosse tyckte att det skulle vara roligare med drag racing än crusing så jag ringde mitt ex och frågade om han kom ihåg att vi skulle dit.. Nejdå, han hade glömt det så jag ringde Bosse och sa att han och jag kunde fara tillsammans men ENDAST som kompisar, ingen riktigt dejt med andra ord. Nåja.. För att göra en lång historia kort.. så satt vi och kysstes innan sista loppet och ungefär 3 dagar senare flyttade vi ihop. Efter 2 veckor for jag till Sicilien på 2 veckor och när jag kom hem därifrån direkt till Åland på 2 veckor. Bosse mötte mig på Arlanda och körde mig till båten och då bestämde vi oss för att förlova oss. alltså kom jag tillbaks till Sverige över dagen veckan efter med ringarna som då var graverade och vi förlovade oss.. for hem till pappa på nytt direkt för att fortsätta min semester

• Yllo

Vad menar dom med att stänga ner BT en hel dag!! Hur ska jag klara mig? *gapskrattar*

• BlueTopaz

Hihi, internet är bra tll mkt, tom att hitta sina blivande män på! ;)

Ush.. vi ska på brakfest imorgon och då blir det ju en massa fet mat och sprit.. jag kommer ju gå upp allt igen! =(

trodde inte riktigt på vågen så jag ställde mig igen, då stod det 66,7kg!!!Hoppas det håller i sig...

• BlueTopaz

Ska oxå snart gå, ska träffa en kompis i stan vid 13.30.

• Yllo

Tänker ni lämna mi allihop? *fniss*

Nåja, vi kan ju höras ikväll i så fall.

Jag glömde säga att vi varit tillsammans i snart 4 år nu!

• BlueTopaz

Ja, tyvärr.. jag går nu, men är här ikväll igen!
    kram på er allihop! (ser fram emot måndag!)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S