• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Victory vad fina inbjudningar!!!

• BlueTopaz

Skitsnygga victory!! Gillar speciellt bandet då jag precis köpt 90meter likadant band på ebay =)

Har du gjort dem själv??

Våra inbjudningar kom fram igår, har redan 20st som tackat ja och ska sova över =) *glad* (det är 75st bjudna)

• Izunia

jag undrar om man f*n ska behöva ringa runt och FRAGA om folk vill komma pa bröllopet efter OSA gatt ut.

• BlueTopaz

Jo, i princip alltid behöver man det...

• Izunia

trist..

Topaz kul att ni fatt sa manga svar redan!

• Victory

Ja, jag har gjort dem själv, efter egen design (och en hel del tips från BT )!!
    Jag är ganska nöjd själv, faktiskt! Tänkte från början ha plommonlila satinband men kunde inte få tag på det, så det fick bli beige. Och jag tror det blev bättre!

• Janiz

Glömde säga att jag inte har det som hänger ner på armarna.

• Izunia

Yllo det är 6 dagar kvar pa budningen...verkar ju som en evighet!! ahaha

Janiz, den klänningen vill min tärna verkligen ha!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S