• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ammo bara färgade min utväxt...samma färg alltsa!

• BlueTopaz

Vilket bra festprogram Izunia!! =)

• Izunia

vad kul! tackar! Hoppas ni hittar nat ni gillar!

• Yllo

Jag är inte heller så road av matlagning Izunia, men av någon underlig anledning är det nästan alltid jag som lagar mat här hemma.. Övriga i familjen frågar alltid mig vad det blir för middag *suck* Undrar ibland vad som skulle hända om jag helt sonika svarar.. "Tja, inte vet jag.. jag har inte tänkt laga någon mat idag så är det någon som är hungrig får väl den laga"

• Izunia

haha yllo...det hade varit kul om du bara hade sagt det!!!

• Ammo

Skummade bara igenom festprogrammet, det verkar super!
    Ska kika och läsa mer noggrant när det är dax att göra mina.

• Yllo

Då kan jag avslöja att en gång när Bosse kom hem och undrade vad det skulle bli till middag svarade jag honom att jag inte var hungrig, att jag ätit sen lunch och att han fick fixa något åt sig själv.. det hela resulterade i att han inte åt något alls den dagen!

• Yllo

Dags för crime night

Vi hörs senare tjejer!

• BlueTopaz

Haha.. här hemma lagar vi OFTA två middagar då T vägrar äta grönsaker (förutom vanlig grönsallad med tomat och gurka och vissa wok-grönsaker) Och jag är inte alltför förtjust i kött..

• Victory

Idag har vi skickat ut våra inbjudningar! Nu finns det ingen återvändo !!!

Ska bli kul att höra rektionerna från släkt och vänner (fast ganska många vet redan om det)

Jag har lagt ut några bilder på hur inbjudnignarna blev:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/album&.src=ph

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S