• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

han är trubadur. Han reser hela tiden. Är i Österrike hela vintersäsongen. Han var hemma 5 feb i 3 dagar och kommer hem 12 mars..3 dagar!

Men resten av aret är lugnt. Han är borta nagra dagar och sen hemma. Ganska skönt!

• Izunia

sen var jag där i januari och ska aka dit i slutet av mars! Kul med skidor ofta!

• Ammo

Tänk om man hade en kille som kunde sjunga!! M kan varken sjunga eller dansa och jag är precis tvärt om, har sjungit hela mitt liv och dansat i många år.
    Men nu blir det mest att jag sjunger i bilen ;)

• BlueTopaz

Tomas ena marskalk (han har två) ringde oxå igår och sa förvånat "jasså, ska jag vara bilkoordinator?" (han ska se till att alla får åka bil till och från kyrkan med varandra) Åh, va arg jag blev! Tomas tyckte tydligen att d var MITT jobb att fråga honom om det var ok trots att det är hans bästa vän! Förstå vad pinsamt, jag antog ju självklart att T hade pratat med honom och att det var ok efterso han inte sa något!!

Cake & Design ringde nu, hon ska göra flera prover till oss som vi ska få den 15:e, kul!

• Izunia

haha andi dansar inte! det far han inte heller...hahaha!! men han kan sjunga! och hrym pa gitarr!

Vi pratar engelska om det bara är han och jag. Inför andra, vänner och familj, maste jag prata svenska..annars blir han sur! haha.

Han stör sig saaa mycket när folk svarar pa engelska när han fragar pa svenska...Han försöker verkligen att lära sig, och han är duktig.

• BlueTopaz

Mja.. bråket är nog inte slut...
    Han har blivit ganska hopplös hemma på att göra saker just nu oxå.. Han har sådana perioder typ var 6-8:e vecka, fattar inte varför!? Jag går och surar varje dag de perioderna för att han aldrig gör det jag ber om, ser aldrig själv vad som behöver göras och hör inte vad jag säger. Tillslut exploderar vi båda, jag pga ovanstående och han pga att jag tjatar konstant.

• BlueTopaz

Isabelle: Hur träffades ni?? ;)

• BlueTopaz

Nu måste jag träna ca 30min, Leo sover, snart tillbax!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S