• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Halloj igen, tillbaka nu!
    Har hämtat papper och köpt en ny penna och silber band mm,hua vad det drog iväg, betalade ändå 2,75 per papper istället för 4,50 men det blev ju snordyrtändå.
    Har dessutom bara köpt hälften, kände inte att tackkorten var så akuta...

Så nu ska jag sätta mig ner och spåna på olika varianter som jag haft i huvudet....roligt...!!

• Izunia

Vad kul! Ja papper är dyrt. Tror jag betalade ca 1000kr bara för papper!! Och det med studentrabatt!
    Och till det tillkom alla stämplar, pulver, sidenband, guldväv och värmepistol!

Och sedan köpte jag placeringskort och massa krims-krams pysselgrejer!!

Fast jag köpte papper till inbjudan, program och tackkort!

• Tiger72

Hej tjejer!

Är hemma nu efter ha varit och provat klänningar idag på Atelje MB i Vinslöv.
    Super bra personal!!

Så nu är allt klart. Klänning, underkjol, tiara och slöja beställd . Allt ihop för ca 7000:-. Så nu blir det att beställa skorna i vkäll.

Blev en (romantisk) sjöjungfumodell som de i köpenhamn sa att jag absolut inte kunde ha.

klänning 5302 men i Ivory sitter som pricken över i:et opå mig och med den färgen mot min mörka hy.

www.sarah-danielle-bridalwear.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&disc=

lite svårt att se på bilden hur den ser ut då den klänningen och bakgrunden är vit.

• Ammo

Vilket pillergöra :)
    Tomteverkstan är i full gång

Måste åka iväg och träffa min barndomsvän ikväll som fyller år, har faktiskt ingen lust alls, vill hellre sitta hemma och fixa med detta..

• Tiger72

Vi har varit förlovade i lite mer än 6 år och snart varit ihop i 8 år.

• Izunia

Viktoria GRATTIS pa födelsedagen!!!!

• Izunia

Bade min morbror och vän fyller ar idag. Pappa fyller ar imorgon!

Tiger klänningen är supervacker!!

• Ammo

Försökte skriva i gästboken men den säger att man ska fylle i sin epost adress vilket inte går?

Så fin sida, vill också ha!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S