God morgon!
Inte bakis idag, tog det lugnt med drickat igår =). Men som vanligt ringer ngn från skyddat nummer mellan 10-11 VARJE dag och väcker mig!! Fattar inte vem det är!??? Är det någon som vill erkänna sig skyldig?? ;) Tomas sover så klart dock.
Frisörbesöket tog 2,5 timme igår och kostade 1050:-. Hon la in ite olika färger i mitt hår, orange-rött, rött och mörkbrunt, eller eg skuelle det vart bruna toner men allt tycks bli åt det röd-gula hållet, måste vara graviditeten som förändrat håret på ngt sätt...?? Men rödblond är jag iaf nu, snyggare än gult iaf!
Festen igår var riktigt jätterolig, alla våra nära vänner är så himla gulliga, satt och tänkte på det igår att "vilket otroligt underbart liv vi eg. har!" Alla kramas hela tiden och håller om en när man står o pratar och när man kommer får man kommentarer som "hej sötnos", "Tjena puman" eller "Vi undrade just var ni var, vad kul att ni är här!" =) Underbara vänner helt enkelt!
Dessutom blev det väldigt mkt intim- snack igår om sex och en bajs och andra udda samtalsämnen.. Asroligt att höra på folk när de är fulla!!
Ja just det, min toastmadame berättade att hon brukade vara här i tråden och snoka ibland, hej Theres! Hon kommer även att vara med mig natten före bröllopsdagen och på dgen innan vigseln då mina tärnor inte har möjlighet att sova här (annars får jag ensam ta Leo oxå, kan bli lite stressigt) Hennes man (T´s ena marskalk) är Leos gudfar. Känns skönt att ha henne här, känns lite som en sten lyftes. =) (Theres gifte sig förra Juni)
Ammo; vart är du någonstans??
Hur var födelsedagen Victory??