• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Låter toppen! På 45 min hinner jag gott och väl in till city. Länge sedan jag var till Åhlens faktiskt. Du menade väl att vi skulle träffas på insidan vid parfymavd eller info.disken. Då kan jag passa på att kika efter ett läppstift/läppglans.. sett någon reklam om ett glans som ska glittra som diamanter.. funderar på att köpa ett sådant.

• Yllo

Jag kan förstå att du vart paff när du såg din tiara Izabelle. Men det var en väldigt vacker frisyr och tiaran passade väldigt bra till den

• BlueTopaz

Mja typ vid dörren tänkte jag, lättare att hitta varann då utan att ngn expedit kommer fram ;)

• BlueTopaz

Känns det som att du valt rätt tiara nu då izunia?

• Yllo

Då säger vi att vi träffas vid dörren i morgon 12:45. Ser fram emot att träffa Leo och er också förstås!

• Izunia

Ja tiaran är sa fin i verkligheten!!

Ylva - en bra läppglans som glittrar fint är Lancome´s (inte juicy tubes) som är vit/genomskinlig! Star shine kanske den heter...ska kolla!

• BlueTopaz

Man ska inte börja babbla smink med mig iaf.. för jag slutar aldrig babbla (eller köpa..)
    ligger sååå risigt till ekonomiskt denna månad efter NK och Swarovski.. hua!

• BlueTopaz

Ammo, var är du??
    Kan du ses 12.45 imorgon vid Åhle´ns stora ingång?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S