• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Jag tror det blir mer spännande om man inte ses förrän precis innan! Andi sover hemma. Hans föräldrar är här da och även hans ena (eller 2) grooms men.

• Ammo

Vad kul!
    Knas, kommer inte in på bilderna :(
    Får försöka senare.

• Ammo

Ska bara kolla klart Vasaloppet, måste åka sen.
    Vi hörs i kväll!

• BlueTopaz

Hihi, kul Izunia!! Var det till top-dog eller?

Jag komer träffa Tomas vid 12-tiden (vi gifter oss 16) då kommer han och marskalkarna och hämtar oss tjejer.

Alla på festen igår som fått inbjudan var superglada och ville jättegärna komma o sova över och alla tjejer var överlyckliga inför kommande långklänningsköp!
    Vad roligt!!! =) Var ju så orolig att folk skulle tycka att det var för dyrt..

• BlueTopaz

Väger 68,3kg idag igen.. suck (66,8 igår) Faaaaan om det i nte försvinner till imorgon! HUR kan man lägga på sig så mkt på en enda dag??

• Izunia

topaz det kanske bara är vätska! Tänk no no no bread och ät mkt sparris!

• Izunia

topaz de var till top dog..de ville inte ha lilla gucci. Tydligen gick de inte efter bilder utan bara audition.. Vilket bara skulle vara 3 hundar..jaja tur att jag inte kom med. Dalig kritik för programmet..

det är andi som tagit bilderna. Här är den andra:

groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/izunia.msnw&PhotoID=170

• BlueTopaz

Är det bara 3 hundar i programmet?? Jaha.. Ja, jag tycker nog att det är lite småsjukt ändå, programidén alltså, har inte sett programmet.

Ja, han är bra söt och namnet med!

• Yllo

Men det var ju 12 hundar som gick vidare.. såg första programmet, men såg inte Gucci *besviken* Vissa mattar var ju helt blåsta måste jag säga.. du kan nog vara glad över att ni inte kom med.. det är inget program som jag kommer att följa.

Härligt att höra att ni hade roligt igår.. Har du fortfarande inte klurat ut vem det är som ringer Karin? Hinner du inte svara eller lägger dom på luren när du gör det? Jag är oskyldig även om vi har hemligt nummer

Du har rätt Izabelle, min kompis är bara avundsjuk och jag rättar henne varje gång med att det heter festprogram och inte sånghäääftä.. det är ju mer än bara sånger i det och därför inget sånghäfte, så det så *med nosen i vädret*

Idag har vi varit ruggit duktiga här hemma. Vi har hållit på att plocka och städa undan en massa skit som samlat på sig i högar. Nu har Bosse gått in för att städa garaget också.. Det är något som behövs *flinar*

Vi pratade lite ring idag också.. Vi har köpt lera för att göra olika modeller att ta med oss. Men jag sa att jag redan vet hurdan ring jag vill ha och han höll med om att den blir jättefin.. Ska dit i nästa vecka och prata med guldsmeden och fråga vad den kommer att kosta att göra.. Har ju en massa guld och en hel del stenar själv. Tror dock att jag kommer att bli tvungen att köpa någon enstaka sten till (om jag inte kan byta ut en massa små diamanter mot en lite större, ska kolla om det också). Den ring jag funderar på kostade mellan 7 och 8000 (kommer inte exakt ihåg) så jag gissar att den inte kommer att bli lika dyr i o med att jag har guld och en hel del stenar.

Vi kommer att sova med varandra natten innan bröllopet. Vi bor hos min pappa och det blir för trångt för att ha skilda rum. Kanske jag sover hos en kompis tillsammans med min styvdotter, med tanke på att vi ska upp tidigt på morgonen och iväg till frissan. Har för mig att vi ska vara där kl 9 på morgonen. Pappa har i uppgift att se till att Bosse kommer upp coh blir klädd.. Sedan tror jag att jag ska be pappa fara och hämta blommorna (dom ska hämtas kl 9).

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S