Men det var ju 12 hundar som gick vidare.. såg första programmet, men såg inte Gucci *besviken* Vissa mattar var ju helt blåsta måste jag säga.. du kan nog vara glad över att ni inte kom med.. det är inget program som jag kommer att följa.
Härligt att höra att ni hade roligt igår.. Har du fortfarande inte klurat ut vem det är som ringer Karin? Hinner du inte svara eller lägger dom på luren när du gör det? Jag är oskyldig även om vi har hemligt nummer
Du har rätt Izabelle, min kompis är bara avundsjuk och jag rättar henne varje gång med att det heter festprogram och inte sånghäääftä.. det är ju mer än bara sånger i det och därför inget sånghäfte, så det så *med nosen i vädret*
Idag har vi varit ruggit duktiga här hemma. Vi har hållit på att plocka och städa undan en massa skit som samlat på sig i högar. Nu har Bosse gått in för att städa garaget också.. Det är något som behövs *flinar*
Vi pratade lite ring idag också.. Vi har köpt lera för att göra olika modeller att ta med oss. Men jag sa att jag redan vet hurdan ring jag vill ha och han höll med om att den blir jättefin.. Ska dit i nästa vecka och prata med guldsmeden och fråga vad den kommer att kosta att göra.. Har ju en massa guld och en hel del stenar själv. Tror dock att jag kommer att bli tvungen att köpa någon enstaka sten till (om jag inte kan byta ut en massa små diamanter mot en lite större, ska kolla om det också). Den ring jag funderar på kostade mellan 7 och 8000 (kommer inte exakt ihåg) så jag gissar att den inte kommer att bli lika dyr i o med att jag har guld och en hel del stenar.
Vi kommer att sova med varandra natten innan bröllopet. Vi bor hos min pappa och det blir för trångt för att ha skilda rum. Kanske jag sover hos en kompis tillsammans med min styvdotter, med tanke på att vi ska upp tidigt på morgonen och iväg till frissan. Har för mig att vi ska vara där kl 9 på morgonen. Pappa har i uppgift att se till att Bosse kommer upp coh blir klädd.. Sedan tror jag att jag ska be pappa fara och hämta blommorna (dom ska hämtas kl 9).