• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Eller blir 12.25 för sent om vi ska krångla med barnstol?

• Ammo

Jag kommer till 12.20.

Måste sätta fart nu...har en del att göra innan..ses då.

• BlueTopaz

Okidioki!
    (kommer du ihåg isfacken?) ;)

• Tiger72

Fick ringa idag till Atelje MB och avboka den sjöjungfruklänning jag beställ.

Var i kyrkan igår där vi ska gifta oss insåg att jag vill ha den andra brudklänningn.

Har försökt att se mig gifta mig i sjöjungfruklänningen men det går inte.

Men med Atelier Diagonal klänningen 326 kan jag se hela bröllopet framfrö mig. så nu har jag beställt den i stället och känner mig jätte nöjd.

• BlueTopaz

Kul Tiger, visst är det skönt när man hittat rätt!!

Var det den klänningen du visade på länk tidigare??

• BlueTopaz

Ja precis, vilket fint tyg och fall dt är i den.

• Tiger72

um den är helt underbar i verkligheten.

tänk det är den klänning som jag först böraja titta på och den här hängt med hela vägen sen den kom i november.

Med denna klänning kan jag föreställa mig hela bröllopet.

Det är väll så det ska vara.

• BlueTopaz

Precis!

Jag bara älskar min klänning oxå, även om den inte sitter så optimalt ännu. Den är underbar att röra sig i.
    Med sincerityn kände jag mig så himla stor och otymplig och hade svårt att tänka mig att dansa eller ens gå snyggt i den.. Även om den satt bra o var jättefin

• BlueTopaz

Nu drar jag, Ammo och Yllo till stan och kolalr floriser, ses senare!! =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S