• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Tiger vad kul!!! Klart att du ska ha klänningen som känns helt rätt!!

Ylva, Jessica och Karin....hur gick det idag!??

Jag har varit pe radgivning med en ekonom idag och har suttit i ekonomimöte hela dan...nu är jag redo att slappa!! :D

Är det repris pa oscarsgalan???

• BlueTopaz

Ja är det repris på oscars?? Det måste det ju vara, hur många orkar sitta hela natten..

Det gick bra idag, jag har bestämt florist och ungefärlig bukett =) Jessica har oxå funderat mera.
    Våra blommor kommer att gå på 2450:- och då ingår min bukett bunden i hållare (1200 , 2 tärnbuketter (400 ,3 corsager (300 och en bildekoration (550 .
    Buketten kommer att bestå av vendelarosor, eustoma och antingen creme-nejlika eller profyta ros i creme. Utöver det kommer jag ha texasgräs och röda pärlor på ståltråd lindat runt.

• Izunia

ah vad kul att du hittat! Later underbart!
    Jag ska betala max 1500 för min bukett (i hallare), 750 kr för 3 st handbundna tärnbuketter, 6 coursager för ca 100-150kr st, 2 st arm-coursage 200-250 kr.

Sedan betalar vi 150kr /st för bordsuppsättningar. Da ingar lan av vaser.

Sammandragning av oscarsgalan pa Danmark 1 eller 2 kl 21...vet inte om ni har de kanalerna..

Riktigt daligt att de inte visar repris!!

Ylva - hittade du läppglans!?

• BlueTopaz

Nä.. vi har ju inte dom! =(
    Så den går alltså inte i repris?? =(

Önskar dock att jag verkligen kunde se alla blommorna tillsammans!
    Vet du exakt hur dinbukett kommer se ut och var du ska beställa??

Jo, ylva köpte ditt, det ar ju jättefint!!

• Izunia

Vad kul att hon tyckte om det..sitter med mitt pa nu! känns sa lyxigt!

Jag vet EXAKT hur min bukett ska se ut! :) Min florist skrattade lite när jag kom med alla olika bilder och var sa nogrann!

Den ska vara helt runt med hantag. Kompakta cremefärgade rosor. Sedan lite pärlor och buljongtrad!

Nästan som denna, groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/buketter.msnw&PhotoID=207

• BlueTopaz

Påminner lite om min =) Undrar om inte du oxå kommer att ha vendelarosor då? ;)

• BlueTopaz

Ammo: fick du bilden på rosorna som jag skickade per mms??

• Ammo

Önskar jag hade hunnit följa med till den andra floristen så jag hade sett blommorna. Får ta och åka förbi någon dag och kika. Vad härligt att det är klart för dig!
    Ryggen känns helt 100 nu och det var bara 3 små låsningar som behövdes fixas, så jag behövde inte komma tillbaka, håller tummarna att det får förbli så.

Kors i taket, Martin hade besökt 3 olika ställen idag, hotell,slott mm och tom gått in och tittat på rummen mm, så han har nu bestämt var vi ska spendera natten.
    Men jag får nog inte veta, det får nog bli en överraskning.....

Izunia, vad sa det då på rådgivningen?
    Ser det ljust ut?

• Ammo

Nej, jag fick mms:et men det gick inte att titta på bilden (har intällningen så det ska gå?!)

• Ammo

Nu måste du hjälpa mig med silverband!!
    Vart ska jag leta?
    Känner att jag måste ha tag/beställa dem nu, helst igår..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S