• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

topaz vad trakigt..jag angrar att jag inte valde en 4:e, da vi blivit bättre vänner a senare tid. Hon är istället nu vicevärd.

Jag skulle haft en annan 4:e som maid of honor.. men bröt kontakten med henne pga falskhet...nu har vi börjat umgas igen, men hon är inte i brudföljet.

• BlueTopaz

Nä, nu måste jag göra ngt en stund! = (typ sit- ups..)

• Izunia

topaz - kan jag skriva sa här?

Hi,
    I´m bidding on Wedding Bouquet Holder - White Plastic - Table Clamp (5671991605) and I am wondering if it´s possible to end the auction earlier?

Regards / Isabelle

• Izunia

maste ga och lägga mig snart...

Vi hörs imorgon tjejer!!

• BlueTopaz

Hi,
    I´m bidding on a Wedding Bouquet Holder - White Plastic - Table Clamp (5671991605) and I am wondering if it´s possible to end the auction earlier?

With Best Regards / Isabelle

Perfekt! (gjore små ändringar)

• Izunia

skriver alltid kind regards...men tänkte vara lite otrevlig! haha!!

• BlueTopaz

Hihi, glöm inte a:et på första raden oxå! =)
    Natti natt!

• Yllo

Victory - Helt underbara inbjudningskort!! Helt klart kan du satsa på en ny karriär

Janiz - Jättevacker klänning.. Det är bara bra om den inte går hela vägen ner till golvet. Ökad snubbelrisk om den gör det. Min slutar strax ovanför golvet med underkjol och skor.. och enligt bröllopsaffärer så fållar dom upp klänningarna i den längen...

Izunia - åhhhh vilken tid det tar när man väntar på något

Idag ska jag faxa in ändringarna på inbjudningskortet och begära ett nytt korrektur. I morse frågade Bosse om vi bjudit hans f.d. svägerska.. Nej sa jag.. du ville inte det.. Han har nu ändrat sig och vill bjuda henne. Tur att jag beställt några extra kort *skrattar*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S