• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Wow victory då är de verkligen fantastiskt snygga!! De är ju lika välarbetade om inte mer som mina färdigtryckta!
    Ny karriär kanske? ;)

• BlueTopaz

Izunia: mn kan alltid be säljaren avsluta auktionen lite tidigare..

• Izunia

gud vilken snöstorm här..har snöat hela dan!!

• Izunia

jassa? Det kan jag ju göra..
    Fragar man bara det da??

• BlueTopaz

Här har vi bara snömodd som jag dragit vgnen genom hela dagen...

Fin klänning Janiz!

Hjälper era tärnor till med planerin eller är intresserade??

• Izunia

2 av mina tärnor bor här och är väldigt insatta...fast jag fick inte den hjälp jag bad om med inbjudningskorten.. hoppas nu att de ska knyta siden band sa in i h****** pa placeringskorten! haha!

Min tredje tärna bor i USA och kan ju inte hjälpa till sa mycket..

• Janiz

Tycker ni att klänningen ska vara så där "kort" eller tycker ni att det är snyggare när den nuddar golvet??

Hur har ni?

• Izunia

menar du fram Janiz? Ja den far ju inte vara för kort och man ska heller inte snubbla pa den. Min är nästan till marken med skor och underkjol pa.

• BlueTopaz

Jag tror tyvärr det blir rätt svårt att dansa och gå i den om den är längre? Iaf den jag köpte först var så med samma kjol(nu har jag sjöjungfru).

Ingen av mina bryr sig särskillt.. Fast den ena har iof massor med skolan nu. Den andra var fel val av mig..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S