• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ja det här med att nya gäster hamnar pa listan...Jag vet!! fast a andra sidan har vi dragit bort nagra ocksa!

• Ammo

Hej tjejer!

Var inte här igår kväll som ni säkert märkte, hade en hemsk kväll....
    Vet inte direkt vad det var som fick mig att bryta ihop, men jag grät och grät och grät.......:(
    Gav ju Martin "en test" att på dryga 2 v boka hotellnatt och busstransport. Han har inte lagt ner en enda mitut att kolla detta tills i går kväll, sista kvällen!!
    Och så säger han bara "åh vad dyrt det är med hotell". Och jag som själv kollat runt vet att det finns ett enormt utbud i Stockholm på fina hotell, inget man kan kolla upp på en timme.
    Det ENDA HAN gjort i hela denna planering är att boka kyrkan, och det var pga att jag sa åt honom att göra det.

Det bara rann över, jag blir ju aldrig arg utan bara så fruktansvärt besviken och ledsen att vi inte plnerar våran dag tillsamman. Allt kom ur mig, hur jag kände, vad han kände mm mm jag grät som en stucken gris...
    Men det behövdes för att han verkligen skulle fatta att han MÅSTE anstränga sigom han vill gifta sig, vilket jag också ifråga satte....
    Han hade nog inte förstått vidden av allt som krävs för en planering, hur mycket det verkligen är som måste köpas och kollas upp, bokas i tid mm mm.
    Men nu vet han det och tårarna rann på honom också (han gråter aldrig) han ville inte se mig så ledsen och att jag kände så.
    Sjukt att behöva gråta över planeringen av sitt eget bröllop...så ska det inte vara.
    Jag sa att det spelar ingen roll om han inte springer omkring på panduro mm, MEN det jag KRÄVER är omtanke,angagemang, FRÅGA vad som bör göras, FRÅGA vad jag gjort idag, HJÄLP mig leta sidor på olika bordsdukningar eller vad det nu kan vara.
    Har han inte öga för sånt, så ta fram det och fråga vad jag tycker om tex dessa ljus...

Sitter här idag med svullna ögon, men en sten har lättats från mitt hjärta.
    Han sa förlåt flera gånger och jag sa att han verkligen får bevisa hur mycket han bryr sig nu -upp till bevis!
    Annars struntar jag i resterande planering.(hot).

Men det känns sååååå mycket bättre nu, man måste få gråta en skvätt ibland...

• Ammo

Är det ingen här idag? :(

Är hemma till 12.30, då ska jag åka och äta lunch och hämta pappret.

• Izunia

hej ammo....vad BRA att du fatt lätta ditt hjärta! Du har nog gjort det som krävdes för att han skulle första...Han har säkert inte medvetet inte hjälpt till- utan inte förstatt!!

Hoppas att allt gar bättre med planeringen och du ska inte behöva grata mer!!!

• BlueTopaz

Hej Ammo, jag är här en stund =)

Kan säga att jag förstår preciiis för vi hade samma gräl igår... fast vårt bestod i att jag skrek på tomas, vilket jag sällan gör. Om exakt samma saker, han gör inte ett skit för vårt bröllop och när jag förklarar vad jag gjort under dagen LYSSNAR han inte ens!
    Han säger att han inte tycker att det är kul att höra om bröllopssnack varenda dag, det vore mkt roligare m vi satte oss ner en stund kanske var 3-4 dag och pratade om det och gick igenom vad som hänt och vad som ska göras. Men jag kan knappast schemalägga bröllopsplaneringen! Nää, nu tänker jag inte säga ett skit och inte fråga honom om råd förrän han bryr sig själv! Och h ar jag bestämt ngt han inte gillar.. well.. to bad for him then! *grrrrr*

• BlueTopaz

Varför är alla män så??

• Izunia

känner igen allt...Andi har BARA hand om musiken i princip. Eftersom han själv är musiker och 30 av hans musikpolare kommer ska han organisera dem sa att de spelar under kvällen. Och det maste organiseras sa att det flyter pa...Han "jobbar" pa det säger han. Vi far väl se!

Jag bad honom om hjälp med fotograf & videograf da han själv fotar...vem bokar? - JAG!

Jag skickar honom festprogrammet....han ska kolla senare..Han har dock mailat ig lite grejer han vill ha i det..

Jag förstar att han inte kan göra sa mkt fran österrike, men han kan fraga och lyssna...

• Ammo

Skönt att höra att jag inte är själv..
    Jag har ju sagt till Martin förut lite surt, men då gick det upenbarigen inte in,
    men när det går så långt att jag blir ledsen och gråter då fattar ha att han gjort fel, han blir ju ledsen när han ser hur ledsen han gjort mig.
    Men jag älska honom över allt annat på denna jord, det går verkligen att prata med honom om allt utan att han blir sur.
    Jag är lite så att jag säger till några gånger, händer ingen så håller jag truten och samlar allt inom mig, sen exploderar jag, men då har irritationen blivit en sådan besvikelse så jag börjar gråta istället.
    Händer inte speciellt ofta så Martin fattar direkt när det gått för långt.

• Ammo

Spelar Andi i något känt band?
    Han verkar inte vara hemma så mycket?

• Izunia

jag tror man behöver göra det da och da..

Nu kommer säkert allt att ga lättare!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S