• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Jag gillar inte heller fisk i vanliga fall.. men tyckte det där receptet lät gott (var ändå skeptisk till att fisk kan vara "ätbar") och döm min förvåning när det faktistkt VAR GOTT

• Yllo

Topaz får

Har en jobbarkompis som jag tipsade om GI. Hon ville gärna prova det.. men är tvungen att ha spagetti, ris eller potatis till då hon vet att deras döttar annars inte kommer att äta ordentligt. Hennes flickor är 4 och snart 2 år.

Korrekturet är genomläst och ändringar har gjorts. Bosse höll med om att vi skulle sätta den 5 maj som osa, sedan hade jag lite andra småändringar som jag vill få gjorda. Ska faxa in det i morgon till dom.

Föresten.. Enligt rättstavningsprogrammet på min dator ska Toastmadame skrivas i två ord.. men på alla andra ställen är det skrivet som ett ord.. hur ska det vara? Toast Madame eller Toastmadame?

• Izunia

hej hej..nu har jag jobbat klart! Saaa himla trött. Jag har nog järnbrist..haft det tidigare..

Jag skickar festprogrammet till er!

Yllo...det är en gammal tradition...tror ingen följer den!

• BlueTopaz

Det är ett ord!

Just fasen.. solly glömde!
    Vad sägs om tonfisk och tomatröra med fetaost och oregano?? Allt man behöver göra är att blanda ner tonfisk m tomatkross (häll bort lite av spadet först så det inte blir så blaskigt), ganska mkt oregano o salt samt salladskrydda, lite chili och precis på slutet lägger man ner massa fetaost.
    Men godare med pasta eller ris såklart..

Eller en biff med god sås och grönsallad eller ärtor??

• BlueTopaz

Jag har en tortellinigratäng (med lite ost på bara) i ungnen med lika delar broccoli/ ärtor och ostortellini, samt ost och vitlökssås på 5% grädde med ägg i.

• Yllo

Det där lät smarrigt Topaz och Izunia.. (fast jag är ingen tonfiskfan, men det lät gott)

Det där med ringen måste vara en välidgt gammal tradition som är utdöd.. har aldrig hört talas om den tidigare.. och när det gäller smyckestraditioner är jag duktig..

Föresten Izunia kan du vara snäll och skriva på svenska om den andra och tredje ringen åt mig.. jag förstod som sagt inte riktigt...

• Yllo

Sorry läste fel i hastigheten.. det var ju bara Topaz som höll på med matlagning

Vad ska du ha tonfisken och biffen till? Den där tortelinigratängen lät jättesmarrig, undrar om jag skulle kunna få min familj att äta den när det är broccoli och ärter i. Kan jag få receptet?

• Ammo

Jag syndade idag ......
    Åt fullkorns spagetti och drack ett glas mjölk, såååå gott :)

• Yllo

Kanske inte är så farligt att synda lite

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S