Topaz - Jag hade för mig att du lyckades sälja klänningen.. Ångrade hon sig eller?
Visst finns det massor av fina saker att köpa till bröllopet.. Jag skulle nog kunna köpa hur mycket som helst
Izunia - jag gillade hundhalsbanden, speciellt det andra i svart med "G" i kristaller och så små kristaller brevid.. Var jättesnyggt!
Jag har planerat vårt bröllop sedan januari. Vi bestämde datumet den 19/12, sedan kom barnen för att fira jullovet hos oss och Bosse ville inte berätta det först utan ville vänta lite så jag kunde inte planera när som helst. Var också tvungen att gömma allt när ungarna var hos oss. Så egentligen började planera och fixa allt ordentligt i slutet av januari.. Lite kort om tid har jag kommit underfund med
Ska nog skjuta upp "projekt övertalning" tills i morgon tror jag. Bosse är lite irriterad på mig just nu för jag har varit lite elak mot honom... Det hela började med att jag sa åt honom i morse att jag tänkt laga fisksoppa till middag men att vi skulle måsta fara och handla ingredienserna när han kom hem. Han kommer hem och sjunker ner på soffan.. jag frågar om det fortfarande var aktuellt med soppan. Visst tyckte han. Jag börjar skriva listan vad som ska handlas hem och så ser vi lite på tv.. trött som jag är idag somnade jag på soffan och han går ner till datorn.. Freddan ringer och frågar när det är mat och Bosse svarar att jag precis ska börja laga mat.. När jag vaknar typ en timme senare så säger han det åt mig.. Jag utbrister "Men vi måste ju och handla först!" Gnöl, bråk tjafs om det.. Slutar med att vi bestämmer oss för att köpa pizza istället och fara och handla senare och ta soppan i morgon. Visst, vi åker iväg och jag min nöt tror att vi ska köpa hämtpizza som vi alltid gör och lämnar väskan hemma. Nejdå, Bosse beslutar sig för att vi ska till Älvsjö och käka pizza och sedan direkt till ICA Maxi. Väl där och väl handlat så fungerar inte hans bankkort och vid närmare inspektion ser han att det gått ut.. Han står där och säger att han inte fått det nya och jag kläcker ur mig att det har han visst det. Jag har gett det åt honom 4 ggr för att han skulle gå ner och aktivera det!! Han blir skitsur på mig för att jag alltid säger sånt där... Så nu får jag låta honom lugna ner sig lite...