• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Problemet är ju att ens hinna träna med Leo hemma.. Jaghar bara tränat sen förra veckan så än har inget hänt. Men vi får se om träningen, ännu mindre mat samt att äta var tredje timme och ngr prommenader i veckan räcker nu!

• Izunia

Bra!! Lycka till och sta verkligen pa dig. Annars kan du bara fa ett barnsligt utbrott som skulle skrämma vilken man som helst! hahaha!!

• BlueTopaz

Bosse måste vara jätteglad att han har en sådan uppoffrade och gullig tjej som du Yllo!! =)

• BlueTopaz

Ah, ÄNTLIGEN har jag fått mitt kreditkort godkänt av paypal!
    Vilken lättnad att kunna betala på en gång istället för att behöva överföra pengar genom deras pg- konto!!

• Izunia

mycket säkrare ocksa topaz!

Jag ska nog ta och buda pa buketthallarna nu!

• Yllo

Åja.. så snäll är jag inte.. Kan nog vara väldigt besvärlig också! ha ha ha
    Bosse brukar gnälla över mitt temperament och humör lite nu och då.. men jag skyller alltid på både mitt åländska påbrå (är från en väldigt viljestark släkt) och så mitt franska påbrå (mamma var 1/3 del fransyska, tror jag. Hennes morfar var fransman) + att jag är långsint också (ärft efter pappa)
    Fast jag tror att jag har lärt mig hur jag ska manipulera honom så att jag får som jag vill Lyckas oftast, men inte alltid... fast det här är något som jag verkligen vill göra så jag ska ta och sätta igång med övertalningen ikväll.

• BlueTopaz

Jag käner mig helt köpgalen idag...
    Vad finns det mer för roligt att köpa??

Har provat att ha på vigselringen och nya förlovningsringen i två dagar nu bara för att kolla o ngt behöver ändras. Jag behöver nog ta in den en 2strl och så undrar jag fasen om den inte är lite för hög..=( Jag fastnar i allt..

• BlueTopaz

Hihi, lycka till! Hade de kostat massor kan jag kanske förstå om han inte vill men 4000:- är ju verkligen ingenting för en sådan resa!

• Izunia

topaz jag har manga tips som man kan köpa till bröllopet! ahaha!!

Hur höga är dina ringar? Min är nog 2,2mm hög..Men jag maste nog göra den mindre för den glider av när jag har blöta händer. Maste alltid ta av den när jag badar pa somrarna... Maste ocksa beställa vigselringen snart!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S