• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Åhhh vad härligt att få hämta tärnklänningarna!!

Jag bokar också måndagen ska bli kul att träffas igen

Synd att ni inte bor i närheten Izunia, Tiger och Victory, det hade varit kul att träffa er också
    Det skulle faktiskt vara kul att ses allihopa någon gång.

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig, men först ska jag prata med Bosse ang Freddans kostym. Min toastmadame ringde mig ikväll och sa att Dressman har rea på kostymer just nu.. 1200 kr är ett bra pris tycker jag, fast är det någon som vet hur mycket det kostar att hyra en kostym åt en 14-årig kille och var man i så fall kan hyra en?

Vi hörs i morgon!

Natti natti!

• Ammo

Den var min stil!!!

Måste kramas lite nu, han har ju varit borta sen i går.

Hörs i morgon!

• BlueTopaz

Måste ju fixa lite outfits till alla kommande bröllop ;)Jag bara älskar att få klä upp mig lite extra ;)

Snygg izunia! Önskar jag kunde ha sådana modeller..

1200:- lät ju jättebilligt Yllo! Det lär ju inte kosta mindre än 1000:- att hyra kostym iaf tror jag. Men vet faktiskt ingen som hyr ut just kostymer?

Izunia, tiger och victory, skulle ni kunna tänka er att komma hit??

Vi ska oxå gosa i soffan nu!! =)

• Izunia

Jag skulle helt klart kunna komma upp till stockholm sa ni kan visa mig runt lite. Har varit där med Andi när han jobbat men da bara yrat omkring!

• Yllo

Izunia den där klänningen gillade jag! Var jättesnygg Önskar att jag hade något tillfälle att ha en sådan klänning.. skulle nog köpa den genast då hi hi hi.. Topaz din topp var också läcker.. tror att den skulle göra sig jättebra tillsammans med ett par riktigt snygga byxor och den är kanske lättare att ha vid fler tillfällen än klänningen *dregglar över de fina plaggen* Vill ha båda!!

Har ni sovit gott tjejer? Själv har jag sovit så otroligt bra i natt.. inga mardrömmar alls.. däremot drömde jag om bröllopsdagen och att allt blev perfekt! Strålande väder, allt klaffade perfekt, fotografen lyckades ta bilder av mig som jag var riktigt vacker på, trots en otrolig nervositet i kyrkan så svarade vi på rätt ställen och sången (vår solist) fick alla att börja gråta.. Det var så vacker *ler drömmande vid tanken på drömmen* Festen var perfekt, maten helt underbar och dom hade fixat borden precis så som jag sett framför mig i min tankar. Framförallt så gick brudvalsen som på dans!! Bosse klarade av att dansa (han kan inte dansa så jag har lovat att vi bara ska stå där med armarna om varandra och vagga sakta fram och tillbaka *fniss*). Vacknade i morse med sett stort varggrin på läpparna och bara låg kvar i sängen och myste av lycka.. Bara 94 dagar och 7 timmar kvar för mig...... ha ha ha räknar timmar nu ha ha ha

• Izunia

God morgon..Gud vad det snöar idag! Jättefint!! Är sa trött pa slask och trist väder. Hellre snö än regn..

Yllo vad skönt att du fick nagra bra drömmar. Det har visserligen jag ocksa haft. Tur e det!

• Yllo

Mmmm.. härligt att det snöar och inte regnar.. men för min del hade det gärna fått bli vår nu!!

Längtar till att värmen kommer tillbaka..

• Izunia

ja gud sommaren....längtar..
    Skulle ni aka pa nan bröllopsresa?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S