• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Usch Yllo.. du ger mig mardrömmar oxå!

Ja, dubbelkolla! Grand hade missat vår bokning, men jag kände på mig det så jag ringde och räddade situationen ;(

Är det ngn/ båda av er sthlmsbor som vill följa med mig och välja florist/ blommor till buketten?? Jag drar mig för at åka själv.. vet eg inte varför? Men jag kan ju nada om blommor och säger jag champagnefärgad blomma så tar de gärna fram orangea blommor.. =( Vilka kända och bra bröllopsflorister finns det?

Tomas gick precis till lådan med de sista inbjudningarna, gah! (hälften fick dem idag)

• BlueTopaz

Ammo: Har du tur så kanske de inte beställt än och då kan du ju ändra strl =)

• BlueTopaz

Du betalade med paypal va??

• Yllo

Visst kan man dubbelkolla allt 1 månad innan bröllopet.. men vissa saker går ju inte att dubbelkolla

Just det här med tårtan och klänningen oroar mig mest.. Klänningen vet jag är beställd. Såg på när dom gjorde beställningen, men tänk om det tar för lång tid att få hem klänningen... Och tårtan.. Tänk om dom försover sig och missar båten!! Hur ska jag kunna dubbelkolla det?? *nervös* Jösses... nu stissar jag upp mig själv så jag börjar bli ett nervvrak *håret på ända och vild blick*

Topaz - jag tror att jag blivit en bridezilla jag med

• Yllo

Topaz - jag följer gärna med dig till florist.. men vet inte var det finns någon bra tyvärr.. Alltid kul att titta på blommor och så doftar det oftast så gott i blomsteraffärer

• Izunia

ok min kompis kom nu sa jag maste sysselsätta henne!

Vi hörs! Kram

• Yllo

Ammo - hör av dig till dom igen.. bombadera dem med mail... håller med topaz om att du kanske har sådan tur att du kan byta till en storlek mindre.. Tror nog att du behöver det för du hade defenitift inte några extra 5 cm att snöra in när du provade klänningen på Princessa sist.

• Ammo

Ja, jag betalade via paypal.Och när jag mailade med dem efteråt så sa de att de sett min betalning, men jag fick komlettera beställningen via mail då det blev nåt knas via siten.
    Så den borde vara beställd. Men jag vet inte om det beror på att ordern gjordes det sista via mailen eller om de inte beställ den ändå. Går jag in på mitt account så finns det ingen beställning där?!

• Yllo

Ja du får underhålla din kompis så hörs vi senare Izunia

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S