Tjenixen tjejer!
Pratade precis med min kollega i Malmö och hon sa också att det var världens snöoväder där nere.
Här har det snöat med slutat nu.
Vill också ha sommar nu. Fast först ska jag till Sälen och åka lite skidor innan snön får försvinna, ett måste, älskar att åka slalom!!
Åker ni skidor?
Yllo, du är så snäll! Vilket är otroligt possitivt, men du verkar vara för snäll så det tar över din egen vilja och liv.
Det kostar pengar att resa,men då får man prioritera, alla eller bara ni. Och på denna resa skulle jag aldrig ens tänka tanken på att ta med mig barnen.
Man åker inte på bröllopsresa med stora barn tycker jag, i alla fall om man inte vill ha med dem.
Du måste säga ifrån. Ni ska bara ta hand om varann, ingen annan.
Men kan ni inte som Izunia sa, åka nästa år igen. Ni renoverar huset det kostar, men skulle jag vara er så skulle jag åka på en resa nu, bara ni. Det behöver ju inte bli en lyxresa till andra sidan jordklotet, gör som Topaz, åk en mysig weekend. Det kan vara billigt, och sen gör ni en till liknande med barnen nästa år.
Istället gför att slänga ut 20.000 på en resa så tar ni 2 för 10.000. eller liknande. Det borde ni kunna spara ihop?
Det blir tokdyrt att släpa med hela familjen på en fin resa. Ta 2 enkla istället.
Bara DU inte känner dig överkörd av Bosse och skuldkänslor att arnaen inte följer med. Ni han måste förstå dig också.