• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Jag skulle ev kunna kolla blommor på fredag tror jag, har inget jobb planerat, suck, men dyker det upp något så måste jag ju hoppa på det. Men vi kan ju prelboka då eller?

Kommer nog inte ha några blommor om vi åker "kusinens bil", Den är polerad som en pärla så om jag ev ska ha något vitt band, blommor eller liknande så måste jag fråga först.

• BlueTopaz

Äh, fasen på fredag kan jag ju inte.. Däremot jättegärna på måndag??

Blommorna sitter med ofarliga sugproppar på bilen och håller tydligen för 120km i timmen (blommorna alltså, sugkopparna sitter kvar.)

Bernzons tog ca 600 för bildekoration.

• BlueTopaz

Är det hemmafruarna efter gilmore girls??

• BlueTopaz

JAAAAA! Var lite orolig då jag inte sett ngn reklam för det. =)

• Victory

Nu måste jag ta en paus! Puh! Viker inbjudnignar så jag får ont i fingrarna!

• Izunia

i´m back. Här har hänt mkt!

• Yllo

Så, nu har vi spelat Monopol. Freddan vann, jag kom tvåa och Bosse förlorade. Var tvugna att sluta då Freddans kompisar kom för att hämta honom.. han ska tydligen sova borta i natt

Topaz och Ammo - Måndag tror jag funkar för mig.. Kan inte komma på att jag skulle ha något annat inbokat då

• Ammo

Åh,vilken lättnad!!!!!!!!!!!!!!
    Fick mail ifrån Treschic nu!!!!!!
    Hon hade svarat på mina tidigare mail, men de har uppenbart inte kommit fram, så hon bad mig svara så fort som möjligt och bekräfta att jag fått detta nu.
    Klänningen är beställd på rush order så den skulle hinna i tid (jag skrev ju att jag skulle gifta mig den 1:a juli).
    Men trots det så skippas den inte förens den 18:de maj !
    Vill ha den nu!!!!!
    Men jag är i alla fall lättad av att få besked så allt är grönt :)

• Yllo

Ammo - Härligt! Vad skönt för dig att veta att den i alla fall är på G

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S