• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Vart hade du tänkt beställa blommorna?
    Beroende på vart och när så kanske jag också kan haka på.

• BlueTopaz

Hmm Ammo, ska duu inte ta o ringa på en gång? De är ju efter oss i tid i USA.

• Yllo

Ammo - konstigt att den inte finns där.. på accountet alltså.. borde ju finnas där tycker man.. Har dom dragit pengarna från paypal också?

• Ammo

Jag gillar att prata engelska men inte med en som är bättre än mig....
    Vad ska jag säga, hello...

• BlueTopaz

Jag hade ingen speciell dag i åtanke, jag kan ju i princip när som, när kan ni??
    Yllo: det är alla dagar efter 12 och hela dagen torsdagar va? (jag kan inte före 12 iaf för vi zzzzzover)
    När kan du Ammo? har du beställt blommor förrästen?

• BlueTopaz

Hello; where is my dress? Nä, skoja bara.

Fråga lite fint varför de inte hört av sig och om de gjort beställningen och när klänningen isf kommer?

• Ammo

Nej jag har inte beställt än, kommer nog göra det antingen i Bromma (Abrahamsberg), hon gjorde syrrans supervackra bukett. Eller så tar jag det i Järfälla, vill slippa åka till stan den dagen, eller slippa skicka någon dit in för att hämta.
    Vart hade du tänkt åka?

• BlueTopaz

stan någonstans? Vi åker ju ändå igenom stan på väg tillkyrkan. St eriksgatan och bernzons blomsterhandel vet jag om, emn sen vet jag inte riktigt?

• Yllo

Topaz - Jepp, alla dagar efter kl 12 och hela dagen torsdagar.. i alla fall till sista juni, sedan är det tänkt att jag ska börja jobba 75%

Ammo - Kan du inte säga något i stil med (tänk inte på min taskiga stavning nu)

Hello
    I wonder if you have order my dress jet, I havent got any confirmation on my order and when I check my account I cant se it ther.
    Is it possible to change size? I would like to have a size 8 insted of a size 10

Eller i stil med det???

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S