• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

mobilen är av ska sätta på den!

• Izunia

Jag tror inte att du kan köpa lösa delar, det är om nat skulle vara sönder och reklamerar affären direkt till leverantören...

• BlueTopaz

Ses då Ammo, springer nu!

• Ammo

Jepp, ses snart!
    Sorry Izunia, men jag ska ha en date med topaz, vi hörs senare.

• maria73

en fråga, en ms 6a, vilken stl motsvarar det i svenska stl och hur brukar andrahandsvärdet på sottero vara, är det svårt el lätt att sälja en beg sottero?

• maria73

just det är EV intresserad av ms tara,
    eg har jag bestämt mig för samma klän som tiger ska prova nu på fred, atelier diagonal 326, men ja, nu fick jag syn på ms tara som jag oxå tycker e ljjuvvlig....
    vad tycker ni?
    kanske fel länk att fråga i men ändå ;)

• Yllo

Izunia - Jag funderade om en vanlig vas kan välta med en droppformad bukett. Fast jag har bestämt mig nu.. Jag vill ha en sådan där hållare så beställ en extra åt mig när du beställer

Har varit och beställt klänningen till Annica idag 2250 kr fattigare.

Har också ringt Calligraphen och beställt inbjudningskorten och festprogrammen idag, har precis mailat iväg inbjudningstexten. Fick lite extra rabatt då det är luddigt formulerat i deras katalog. Det står att man får kan få 10-20% rabatt om man beställer kort, inlagor, kuvert (fler än 100 st) Jag tolkade det som att man fick rabatten om man hade över 100 st tillsammans av de olika alternativen, men så var det inte.. man skulle ha minst 100 st av varje! Men hon höll med om att det kunde misstolkas så jag fick rabatt på inlagorna, sliversnoddarna + att jag får korrekturen

Har haft fullt upp på jobbet idag.. massor med strul.. undrar hur det kommer sig att det alltid blir en massa strul som sabbar mina planer för dagen?

Hoppas du får rabatt på Cake & D.... Topaz! Det förtjänar du!
    Kommer att bli snyggt med banden och som du sa.. man kan använda dom till mycket.
    Du är ingen bridezilla !! Såg programmet med den titeln för många år sedan och jag tror inte att någon av oss blir på det sättet hahahahaha

• BlueTopaz

det är nog ett av de lättaste märkena att sälja beg skulle jag gissa, MEN allt handlar ju om vilket pris man sätter ut den för... En korsettklänning är alltid lättare att sälja!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S