• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Vi följde prisonbrake tidigare.. men så började CSI på nytt och eftersom jag är kvällstrött av mig och inte Bosse så får han titta på onsdagkvällar och jag måndagkvällar... Fast nu sedan jag började här så blir det oftast att han går och lägger sig före mig hihihi

• Izunia

gammelrosa är lite "smutsigare" haha..

Yllo, buketthallarna är väldigt stabila!! Ska du ha handbunden bukett? Har du bara rosor behövs inget vatten..

• Izunia

maste sticka min mamma kom...hörs sen!!

• Yllo

"handbunden"? Öhhh... vet inte vad det innebär.. jag trodde alla buketter var handbundna *känner mig lite dum*

Jag ska ha rosor, riddarsporre, liljekonvaljer och tvåfärgad murgröna i min bukett...

Är lite rädd att en vanlig vas kommer att tippa över när buketten är droppformad så därför tror jag att den där hållaren är bättre

• Yllo

Man kanske kan ha både den där hållaren och så den bordsdekoration jag tänkt mig.. fast jag lämnar bort glasskålen på vårt bord..

• Ammo

Tror det menas att när en bukett är "handbunden" har den skälkar och är typ ihopbunden med band, snöre eller liknande.
    En som inte är det har som ett plasthandtag att hålla i.
    Äh,jag vet inte om det är så eller om det är något annat som menas med handbunden?!

• Yllo

Oj, jag har faktiskt ingen aning om det är stjälkar, band eller platshylsa !! Måste ringa och kolla med floristen...

Nu loggar jag ut för ikväll.. ska ringa min blivande svåger och meddela båttider och tidschema för bröllopsdagen så att dom kan bestämma sig om dom kommer eller int..

Pratade precis med min väninna hemma på Åland och hon ställer upp som toastmadame

Ha det gott så hörs vi i morgon!

• Ammo

Jag kommer sitta här ikväll,Martin är i Norrköping. Han samlar hotellnätter nu så vi kan bo gratis på hans bonuspoäng på hotellet i Kualalumpor:) Lite tråkigt att vara hemma själv bara:(

Så hojta bara till om någon tittar in...

• Tiger72

jag har också hittat min bukett.

Finns med i en av de senaste bröllopstidningen Bröllopsguiden

Sidan 78 droppformad med orkideer.

bor ju i en liten stad så den kommer inte att kosta så mycket här.

• Tiger72

är lite nervös ska beställa skorna nu.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S