• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Oj oj oj vad ni har hunnit skriva under den tiden jag for hem från jobbet, fixade till en nagel som brustit och käkade lunch (ringde och pratade med restaurangen också iofs)..

Topaz - Tack så mycket!! Ska fara dit direkt efter jobbet i morgon och beställa klänningen

Ammo - Jag håller med om att bidragen inte är så bra i år.. fast dom som var den här gången är ju bättre än förra omgången.. *ryser*

Mina favoriter var Etimone och den där sista.. Mi amore (tror att dom båda skulle kunna slå internationellt)

Jag måste erkänna att jag känner mig lite lätt oförstående nu.. Vad rackarns är en "rabbit"? Har aldrig sett en sexleksak ens... inte IRL i alla fall.. kikade lite på den där hemsidan som Topaz länkade in, men fattade inte ett smack!

Är det verkligen lönt att ha en sexleksak? Använder ni den tillsammans med era parterns eller.. ? *nyfiken* Tror att Bosse skulle sparka bakut om jag föreslog en sådan sak.. men ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag ens fått en orgasm någon gång.. *rodnar*

Izunia - tror du inte att med tanke på att jag ska ha en droppfromad bukett så kanske det är smart att ha en sådan där hållaren? Visst är det någon slags behållare med som man kan fylla med vatten..

Har idag pratat med festplatsen och gjort lite ändringar på menyn. Tror inte att ungdomarna gillar laxtartar så jag bad om att få något annat kul förslag till förrätt åt dem.. sedan sa jag att jag bara ville ha oxe och inte ox- och fläskfilé samt att vi kanske ska ta och byta ut såsen från bearnese till något annat. Bosse är så fruktansvärt kräsen när det gäller såser. Sedan passade jag på att boka bröllopssvit åt oss, tyvärr kunde vi inte få rabatt på den trots att vi har festen där.. men den kostar 1900 kr för oss båda och det är inte så farligt dyrt tycker jag I det priset får vi specialbäddning (vad nu det innebär) och frukost på sängen och så sa dom att dom gör extra fint i sviten när dom vet att det är bröllopsnatt...

• Tiger72

jag kommer att beställa skorna.

undrar nu vad är det för skillnad på Satin och Boca?

har jag förstått det rätt går det att färga båda.

• Meddelande borttaget
  • Yllo

Ingen aning faktiskt... men skorna var jättesnygga! Lite för höga för mig, men kan man gå med ett par sådana klackar så är dom perfekta

Har du kikat på min hemsida tiger? Där ser du Addisonen som jag har.. + hur den ser ut på en liten pygmé som jag

• Ammo

Vet inte vad jag skrev nu...hm...sa att jag inte heller är så hemma på det där med leksaker.mm..och när jg skulle posta inlägget stod det att jag hamnat i ett filter som skulle granskas...hjälp..

• Yllo

Oj! Undrar vad du skrev... blev ju nyfiken som en strut nu Det verkar vara något speciellt ord som får en att fastna i filter... jag menar, vissa inlägg jag sett har varit rätt så vågade.. men dom kanske inte använt något specifikt ord... Inte vet jag

• BlueTopaz

Boca är en sorts crepe har jag för mig? Lite prassligare och tunnare typ?

Jag trodde jag hade fått orgasmer när jag var yngre men så sa min mamma! att jag VET när jag fått en. Och när jag sedan fick en så visste jag oxå att jag hade haft fel innan.
    Införskaffa leksaker till dig själv Yllo! Jag använder bara mina själv i princip. Tex när jag inte orkar ha sex men bara vill ha en orgasm, när man väl lärt sig hur man ska göra går det fort, typ 5min. Om jag inte kan sova är en orgasm bästa sömnedelt hehe. Tomas brukar märka om jag går upp ur sängen och vet genast vad som är på g och frågar om jag inte kan sova och skrattar lite...

• BlueTopaz

sömnmedlet menade jag.

Ja vad skrev du Ammo??? Skriv igen och gör mellanrum mellan bktäverna på de "farliga" orden

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S