• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Ska gå ut en sväng nu, har inte stuckit huvudet utanför dörren idag.
    Så nu måste jag gå till bankomaten, ska till kiropratorn i morgon igen (han tar bara kontanter).
    Ses om en liten stund.

Tiger, jag hojtar till så fort jag får svar, hoppas snart!Jag har ju redan beställt! Tänk om de missat lägga ordern...

• Izunia

hej igen! Det later som om jag är nan expert haha!! Rabbit är ju den dem talat om i Sex and the city. Vissa tycker den e bra, andra inte. Tänkte iaf prova!

Jag har jättesvart för ogge (!) och jag onanerar aldrig! hah vad kul att skriva om det här. jaj nu vet alla!

Det fanns massa roliga grejer..som man sätter pa fingret och andra ställen...

De som hade sexpartyt hos mig hette Collero. De finns i hela sverige. Som värdinna far man en gava pa minst 200kr. Sa jag fick 3 gratis oljor med andra ord!

• Ammo

Vad roliga ni är, ja man tar det som finns
    Funderar på den där "fun finger", men vet inte om jag gillar knottrorna..men den ska vara populär ju..?!

Springer iväg nu, ses om en stund!

• BlueTopaz

men har man fjärilen får man nästan sätta sig på en kudde el ngt för att en verkligen ska komma åt.. hrrmm..

• BlueTopaz

ja ingen är ju direkt blyg i den här tråden... haha, tänk vad kul för alla som följer den men inte skriver..

• Yllo

Hmmm.. duschen... vilken bra idé! Måste testa nästa gång Guuud vad jag längtar tills att vårt badrum är klart (under renovering just nu så duschkabinen står i garaget Vi har i alla fall tänkt köpa ett sådant där duschpalats med ångbastu och massagemunstycken *ler drömmande*

Undrar om jag skulle få ihop ett gäng om jag ordnade ett sexparty... Har ju svårt nog att få ihop folk när jag har ljuspartyn

• Tiger72

vi anlita Collero till min systers möhippa.

sen hade jag ett party här hemma också.

• Yllo

Man får väl lägga sig i sängen med en kudde mellan benen

Ja, ingen är blyg här och jag tror att du har rätt, Topaz, i att dom som följer "vår" tråd, utan att skriva, har roligt ha ha ha

• BlueTopaz

Åker o provar tårta nu!!! =)
    Kramiz!

• Ammo

Har varit ute och promenerat nu, skönt.
    Tittade in på solariet också, är ju lika vit som snön

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S