• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

vilken färg är boca?

då kanske man kan köpa de skorna ändå.

• Yllo

Jag försöker laga maten efter GI-recepten, mycket kött och grönsaker.. min kära blivande tycker dock att det blir för "ynkligt" med det så han kokar potatis eller ris åt sig.. eller så slänger han in lite pommes frittes i ugnen...

När det gäller mina party feet har jag inte bestämt mig hur jag ska göra än.. Jag provade skor med dom i.. 38 blev för stort och 37,5 är i minsta laget.. Nu går dom ju ut sig lite eftersom det är läderskor.. men tar jag ut inläggen passar dom jättebra (skorna alltså)

Tiger - Jag skulle nog chansa på skorna!

• BlueTopaz

Just idag blev Leo sjuk.. så jag vet inte när jag kan i veckan?? Kanske kan ta o ringa henne annars?

• BlueTopaz

Jag MÅSTE ner mina 7-8kg innan 1 juni helst, annars vägrar jag bikini.. =(

• BlueTopaz

Ingen har hört av sig om sincerityn trots att jag har skrivit bud och inget pris,otroligt märkligt..

• Yllo

Topaz - tråkigt att Leo är sjuk, hoppas han blir bra fort. Slå henne en signal så far jag dit i morgon efter jobbet. Bör beställa klänningen så fort som möjligt om vi ska hinna få den...

• BlueTopaz

Har förrästen fått de färgprover de hade hemmafrån bridesave idag silvercee, turquoise och red, raspberry och periwinkle hade de inte.

Ammo: Vi har diskuterat färdigt här hemma nu och kommit fram till att vi inte har råd med att jag börjar jobba än så jag söker inte jobbet, MEN om det dyker upp igen senare får du supergärna säga till, jag skulle bli jätteglad!! Tack så mkt!

• BlueTopaz

Yllo: Nu har jag pratat med Ehrlings, du får klänningen för 2250:- och du får låna, sjal, väska och smycken gratis till om du vill. Jag sa nu att vi är avlägsna släktingar så att du vet det... ;)
    Jag sa att du kommer in imoron, så hon har skrivit up "Ylva, Aspera 2250:-" i sin kalender ifall hon inte är där, nämn bara mitt namn så bör det inte vara något problem! (då får du väl ringa annars du har ju mitt numemr) För nu har hon lovat!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S