• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Topaz - Jag ska beställa från Romance nästa vecka, om du vill kan jag beställa riset åt dig samtidigt så slipper du frakten

• Izunia

nä jag ska inte beställa dem än. Kostar ca $5,50 st. Du hinner tänka pa det!

Ska ocksa placera mig med popcorn framför tvn...

• Ammo

Här var det tangentbords maraton tror jag.:)
    Har ni alla varit här hela dagen?
    Det var nästen 15 sidor att läsa igenom och jag var ändå inne vid 12 tiden!

Hur mår du nu Topaz? Härligt med en riktig fylla ibland, ha ha

Åh, jag ligger verkligen i lä när det gäller inköp, får ju panil när jag läser om allt ni köpt.
    Men samtidigt så känner jag egentligen ingen brådska, det är ju 5 nästan 6 månader kvar.
    KOmmer nog handla massor på en gång, dels när jag fått klänningen och även när vi varit och kollat in hur borden kommer stå och dukas.
    Så jag kan tänka mig att jag kommer shoppa loss i maj.....vill nu!!!

Tiger, är också 170 cm lång. Som Izunia sa, en perfekt längd måste jag erkänna.
    Behöver aldrig sy om kläder.

• Victory

Jag är ca 164. Måste alltid lägga upp byxor numera, så var det inte förr, har de börjat göra byxorna längre?!?

Idag har jag skrivit ut inbjudningar hela dagen, men jag är inte riktig klar än.

Oj, vad mycket ni tänker shoppa. Jag blir ju också sugen... men jag har inte tänkt köpa så mycket prylar, och små påsar ska jag sy själv! (när jag nu ska hinna det...?)

• Ammo

Den var snygg, men lite väl dyr håller jag med om!
    Testade skor på Princessa när vi alla åkte dit, de skulle ha mellan 1200-2000 kr för deras skor, det är alldeles sjukt dyrt.
    ok om det var ett par skjyssta stövlar eller nåt,men dessa skor kommer jag ju inte använda varje dag direkt.

• Ammo

Jag är dock mellan två storlekar när det gäller jeans. måste ha 34 i längd men då är det för långa, 32 är färkorta och 33 finns ju aldrig.
    Men det känns faktiskt som om byxorna blivit längre, framför allt aom man kollar på "finbyxor" då har jag st 38 och de kan tom vara för långa för mig ibland.

• Izunia

ammo haller med dig ang längd i jeans...varför inte 33??

Annars har jag 36 i byxor. Förr var de för korta.

$300 är lite saftigt..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S