• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Topaz - det vore kul om du kunde följa med när jag ska beställa.. så jag är säker på att jag får rabatten + att vi skulle kunna ta en fika samtidigt.

Izunia - Jag tänkte kanske inte direkt på runda pärlor, utan snarare typ dekorstenar av glas.. eller i den stilen. gelékristaller är en bra idé synd att dom inte finns i silver dock.. vet du om dom finns i blått? Har funderingar på att lägga några blåa stenar eller dyl i botten på glasskålarna och sedan cream och kanske blåa blommor som flyter...

• Izunia

vi ska ha denna tarta fast med beiga rosor (eller gammelrosa...)

• Yllo

Izunia just sånna glaspärlor

Vad tror du? Kan det bli snyggt med sådana silverfärgade på bordet?

• Izunia

jag hade tänkt att ha sana genomskinliga!

• Izunia

topaz jag har väldigt manga bilder pa tartor i rött/champange. Jag kan maila dem till dig om du vill.

Vad ska du ha i din bukett? bara champangefärgade?

• Yllo

Mmmm... tror att det kan bli riktigt läckert med sådana där glaspärlor på bordet *drömmande*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S