• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Victory - Det är kusligt det här.. vi är i exakt samma situation. Min pappa betalar festen, hans pappa har inte ens antytt att han skulle vilja bidra med något.. inte ens erbjudit att hjälpa till med något Sedan är det jag som bekostar allt då jag har sparpengar och inte min blivande.. däremot har jag tänkt att han får betala min ring

Ammo - Vad tråkigt för dig Har du försökt göra så där som Izunia sa? Att säga att din mamma bidrar med det och det.. och fråga lite fint om/vad han skulle vilja bidra med?

Klänningen som vi tittade på åt min styvdotter kostar 2600 kr och då kan hon använda den nästa år till balen också Hon har sagt att hon ska ha sin mamma att köpa bh åt henne och jag vet att jag har en stadig trosgördel här hemma som hon kan få låna.

Idag har vi fotat mig i brudklänningen och korsetten. Jag har också lyckats ladda över bilderna från kameran till datorn *så stolt över mig själv* Fick dock lite instruktioner av min blivande när jag skulle ladda över bilderna.. fast han såg dom inte

Nu väntar jag alltså snällt på att nångon av er hjälper mig med den där hemsidan.. Har nu bilder på klänning, tiaror, smycken, skor, korsett och på mig själv.. ska leta och se om jag hittar något bra kort på gubben också.

• BlueTopaz

jag är här o kan hjälpa

• BlueTopaz

Jag kan fixa så du får tärnklänningen för 2210:- Yllo, lite billigare iaf =).
    Men hade hon den hemma? Hur lång lev. tid var det?

• BlueTopaz

Först måste du skaffa dig en hotmailadress, gå i på www.hotmail.com och registrera en ny adress

• Yllo

Topaz - Ja, tack!! Jag tar gärna emot den hjälpen både med klänning och att lägga upp bilderna

Dom hade inte klänningen i lager utan måste beställa hem den. Leveranstid 10-12 veckor som vanligt *suck* Dom sa att jag måste beställa den nästa vecka för att hinna få den.

Nu har jag reggat ett hotmailkonto.. Vad gör jag sen?

• BlueTopaz

välj, skapa en egen grupp o fäölj instruktionerna.
    Tän på att du ska välja att ala ska kunna se dina bilder/ onton men at ara du ska kunna göra ändringar i dem.

• Yllo

Var då?? Var skapar jag grupper? Det enda jag hittar är e-postgrupper

• Yllo

JAg hittad webbgrupp! Håller på att fixa den nu..

• BlueTopaz

bra! =) Jag håller på att pysslar med tvätten o leo samtidigt.

Hallå, var är alla andra? Nu är ju hockeyn över..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S