• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Jag gillar hår9 skarpt.
    Alla är ju rätt lika....
    Kommer ha slöjan under uppsättningen.

• Yllo

Hår7 är min favorit som jag själv funderar på.. hår 11 är en annan som jag gillar skarpt.
    hår 1 tror jag skulle passa dig jättebra precis som hår 10.

Vem ska ha handskar i kyrkan till klänning.. topaz eller jag?

• Ammo

Topaz tycker jag ska ha handskar.

Svårt att välja. Hoppas bara frisören klarar av att göra dem.
    Topaz, har du bokat frisör?
    Vet du någon i närheten som är bra på uppsättningar?
    Har ingen lust att åka in till stan den dagen, så jag vill ha en i närheten här eller norrut.

• BlueTopaz

Ammo: 10, 1 och 9 i den ordningen. =)
    Fan vad nice det var att vara på NK´s damavdelnng vilken service och de visste preciiis vad jag passade i! Superfina provrum, jag fick barnvakt och hade två stycken som gick och hämtade nytt hela tiden efter vad jag tyckte om! Och inte var det så jättedyrt heller =)

• Ammo

Ska fråga martin nu vilken frisyr han tycker...spännande..

• Ammo

Kanske ska titta in på Nk, Jag är ju där varannan vecka när jag besöker en butik.
    Ska dit nästa vecka...

• Yllo

Topaz, var det idag när du letade underkläder?

Ammo, jag håller med topaz ang ordningen, jag tror också på 10, 1, och 9 på dig

• Yllo

Jag har faktiskt aldrig varit till NK.. kanske man ska försöka ta sig dit någon dag.. Fast jag har ju köpt det mesta nu så jag vet inte vad jag ska ha för ursäkt.

• Ammo

Martin gillade också 1,9,10, ingen speciell ordning.
    Jag gillar 9:an´s "knut" bäst, men att lugg mm inte ska vara så "slickat".
    Lättast är att sättasig in i de blonda frisyrerna då jag är blond själv.

Nej nu har Martin flyttat ut till mig i tv soffan så jag ska vara lite gosig med honom nu.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S