• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Känns lite bättre, inte helt bra, men bättre än tidigare. Hoppas så att han fått lite perspektiv och se saken lite från min sida nu.

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för frisyr.. Har hittat flera fina, men vet inte än.

• Izunia

vill du ha uppsatt eller utsläppt? Har du langt har?

• Yllo

Halvlångt hår.. räcker ungefär halvvägs ner på ryggen, inte tjockt utan snarare fina hårsstrån.

Jag hade från början tänkt mig en halvuppsättning då jag planerade ha krona och slöja, men jag tycker det är finare med en ordentlig uppsättning om man ska ha tiara. Skulle gärna dock ha lite lockar som hänger ner vid öronen och i nacken.. bara några få enstaka lockar alltså..
    Har hittar en hel drös frisyrer som alla tilltalar mig på olika sätt.. vet dock inte om jag passar i någon av de frisyrerna eller om jag bara ska lämna hela skiten åt frissan att fixa något snyggt. Har aldrig varit till den här frissan tidigare så jag vet inte hurdant jobb dom gör.

• Yllo

Sådär.. nu har vi ätit vår första GI-måltid. Jag lagade köttgryta som var jättegod, tyvärr hade jag inte tänkt på något tillbehör till grytan så jag kokade lite ris åt oss.. Tog bara dock bara två små slevar ris till grytan. T.o.m ungarna tyckte den var god och nu är kastrullen helt renskrapad

• Ammo

Hallå där!

Hoppas det känns lite bättre nu Yllo?

Kul om du också kör igång med GI, då kan vi följas åt och se om något händer:)
    MEN om du ska följa den så får DU absolut inte äta ris till. Jag gör så att jag äter efter GI medan Martin lägger till pasta , ris,potatis mm. Det hjälper inte om du tar 1 eller 6 skedar, äter du kolhydrater i början så kan du lika gärna strunta i metoden för det är det den går ut på.
    Det blir väldigt tråkiga rätter när man inte får äta något till annat än sallad.
    Känner du dig osäker så köp den boken jag har. Min mamma har läst den nu, innan så fick hon bara recept av mig via telefonen, men nu sa hon att hon förstod metoden mycket bättre.

• Ammo

KOmmer inte vara här så mycket ikväll, Martin har varit borta nästan hela veckan så det blir en myskväll i tv soffan med honom och en påse rostade nötter
    Skulle gärna klämma i mig en chokladkaka, men denna gång ska jag fasiken fixa detta.

Tittar in någon gång ibland.(datorn står ju alltid på;) )

• BlueTopaz

Hej tjejer!
    Skönt att det känns lite bättre Yllo! Jag trort ju mer man pratar med sin parter om hur man känner desto bättre mår man tillsammans. =)

Jag har oxå mkt ikväll, Tomas kom hem från köpenhamn idag bla.
    Har handlat på NK idag, en maggördel (faktiskt inte alls så ful och osexig som man kan tänka sig!), ett par hanky- panky trosor och en schysst behå till att ha på bröllopsnatten plus ett par trosor att ha under klänningen som inte syns så mkt =9
    dessutom gick jag in i swarovskis butik på bibliotelksgatan.. oops! köpte ett set med armband, halsband och örhängen som glittrar ordentligt. måste fundera på om det passar med resten av outfiten dock!

• Yllo

Ammo - Jag hade tänkt ta en sallad till maten, men jag glömde köpa hem. Ville ha något mer än bara köttgrytan i o med att vi var 4 st. Fast tanken är att inte äta något annat än "godkänd" GI-mat

Ja, topaz, vi vill se hur det blev!

Jag har märkt en förändring hos Bosse redan nu i kväll.. dock oense om tårtan förstås Jag vill ha en sådan där fin våningstårta som i amerikanska filmer, han vill ha en enkel frukttårta... Funderar nu på om konditorn kan göra någon form av kompromiss... Kanske en våningstårta med trappor ner till två små frukttårtor eller i den stilen Ska höra med henne i morgon när jag ska dit.

• Ammo

Hoppas den possitiva Bosse trenden håller i sig nu!
    Varje gång jag sagt åt Martin så håller det i sig i typ 2 dagar sen är han lika nollad igen...Men han tar inte illa upp när jag säger åt honom igen, bara att piska på ;)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S