• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

oj oj..pov jag hoppas du inte tar at dig! Detta gäller en gammal vän!

• BlueTopaz

Åh, mums med bruschetta!! vill jag osså ha.. ;)

Stolöverdrag är såå snyggt! (så länge det inte är stora rosetter på)

• Ammo

Åh, vad hungrig jag blev nu, det vattnas ju i munnen när jag läser vad ni ska äta.

Vi kommer också ha buffé men har inte bestämt tema än. Kommer göra det med stället någon månad innan.
    Hoppas kunna ha en kall förätt innan också.
    Sen blir det nog tårtan som blir efterätten.
    Grand i Saltis är såååå fint ställe, bara för att vi talar om avudsjuka så måste jag erkänna att jag blir ju lite sotis på dig Topaz som ska ha festen där;)
    Gröna stugan känns som ett fågelbo i jämförelse, ha ha

• Izunia

vi ska servera var tarta vid 01 tiden!

Ska ev ha chokladdoppade jordgubbar efter maten...

• Izunia

för vi ska festa hela natten!!!!

Kommer att ha lite nattamat som soppa mot smatimmarna....

Var middag börjar nog tidigast 20.00

• Izunia

nä jag borde ju lägga mig...ska upp early

• BlueTopaz

izunia, snyggt med gröna band, har alltid tänkt mig helfärgade överdrag av ngn anledning.. ;) Men rosetter.. mja.. Är det inte finare att knyta dem och låta banden hänga ner? Bara en tanke..
    Hur går det med lokalen?

Men ni får åka på värsta resan istället! Det får inte vi.. Plus att vi drar på oss feta lån.. Så synd att du inte kan komma och hälsa på, men so sagt... ni är ju på den där resan! =)
    dessutom är gröna stugan jäkligt mysigt =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S