• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

alltsa..jag kan bli sa sur när folk ifragasätter saker som hör till bröllopet..typ ekonomin.. Jag menar, det är ju vart val och nä..vi är absolut inte gjorda av pengar men vi prioriterar detta...Samt manga saker är inte dyra...

• Izunia

hmm..kan inte nämna namn men folk man pratar med..uh..svarta tt förklara

• Izunia

nä det är det ju inte fast man vet inte vem som följer..men det gör mig sa j*vla irriterad! Ska man behöva försvara sig? Vi har faktiskt manga gäster (200 inbjudna) och med det i atanke är det inte mkt pengar. Jag hade dock lätt kunnar sprätte loss pa mer men nu har vi inte det..haha

Men vissa männsikor är bara ***!!

• Ammo

Förstår dig. Vi passear nog 100.000 totalt och då är vi bara 70 pers. (inkl resan) men bara för att vi har jobbat ihop varenda krona och inte får en spänn av någon så finns det folk som stör sig på sånt, galet.

• Ammo

Jag skulle aldrig välja en ring för 1000 kr bara för att jag inte hade råd med en dyrare, då väntar jag hellre tills jag får mitt drömbröllop.
    Önskar också att jag hade 100.000 till så det verkligen blev mitt DRÖMbröllop, men det är bara att inse att jag kommer inte bli miljonär i detta liv:(Men jag är lika glad för det och för dem som har en sådant bröllop.

• Izunia

oj min dator fastnade..

Men hur F*N kan man kommentera nat sant? Skulle aldrig fa för mig att ifragasätta nan.. Man säger ju typ inte "ska ni BARA lägga 10.000"? Skulle aldrig falla mig in..

Vi har en budget pa ca 120-150 utan resa. Maten blir ju dyr till sa mycket folk..
    Jag har alltid drömt om ett stort bröllop och hade vi inte haft rad hade vi väntat. men som du säger...vi blir aldrig heller miljonärer!

• Ammo

Håller med, bara för att man tycker och tänker vissa saker så skulle jag inte heller skriva ut sådana saker, känns som ren svartsjuka eller ren idioti.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S