• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Vet inte hur mkt man kan skriva..vet ju inte om hon läser men strunt i det kanske!

• Izunia

Först blev hon lite förvanad över att kostanden var lägre än hon trodde för sa stort bröllop..sedan fragar hon om man är gjord av pengar!!

Ursäkta mig..men jag visade ett strumpeband som jag köpt för 60kr..i australien!

• Ammo

Jag vet faktiskt inte om man hittar våran tråd om man inte har den i favoriter?!
    Har aldrig sett den sen den blev så lång under kläder.

• BlueTopaz

Samma här, blir alltid ifrågasatt.. Och många kommenterar typ: -jassp ni tänkte slå på stort, vad kostar inte det där?! Är inte det lite väl mkt pengar?! Och skakar på huvudet eller ger mig blickar..
    Vi ligger på 145.000:- för 78 inbjudna med brunch o spa dagen efter.

Min mamma var sur i en MÅNAD över att vi ville slå på så stort. (hon hade drömt om att betala mitt bröllop och fixa allt åt mig!) Och tyckte välatt jag var jäkligt otacksam..

• BlueTopaz

jodå, den ligger där,har sett den flera gånger.

• BlueTopaz

Grand sa förrästen ja till vår meny =) (de går verkligen med påallt jag vill nu!)

*Hummercappucino (eget påhitt)
    *Tourndedos grand Duc med tryffelsås, kronärtskocksbotten, stuvad sparris, pommes parisienne (förra årets meny)
    *ostbricka med kex (eget påhitt)
    eller päronmousse med päroncognacsgelé (årets meny)

• Izunia

amen..det är inte otacksamhet...drömmar kanske..

Själv tror jag inte att hennes bröllop var sa billigt...hon slutade inte prata om sin ring och sina stenar..uh..kul för dig! Detta är roligt för mig!

• BlueTopaz

*Hummercappucino (eget påhitt)
    *Tourndedos grand Duc med tryffelsås, kronärtskocksbotten, stuvad sparris, pommes parisienne (förra årets meny)
    *ostbricka med kex (eget påhitt)

skulle det vara

• Izunia

Vi ska ha buffé. Medelhavs med lite polsk mat ocksa! Inte bestämd än. Men champange och bruchetta (typ) vid fontänen utanför innan middagen.

Har beställt ett prov pa stolsöverdrag nu! Nat jag inte kan leva utan!

• Izunia

kan ju papeka att var brunch inte är inräknad...vi ska he den tillsammans med paketöppning hos mamma dagen efter.
    Kan inte heller pasta att vi har full koll pa var budget...

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S