• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

jag funderar pa att göra som du säger topaz. Detta är inte mina bilder..
    Lokalen har varit bokad och klar sen somras!

• BlueTopaz

Kul fest Izunia!!! Vi får tyvärr betala en hel del för varje extratimme så det blir bara till 02, men vi har iaf brunchen kl 12 så folk får inte vara föööör bakis =)

ska ni ha fri bar?? Vi funderar på om vi ska ha ngr restriktioner eller låta det vara helt fritt?

• BlueTopaz

nämen nu blandar jag nog ihp det! var det Victory som letade??
    Vad skulle ni ha för lokal??

• Ammo

Jo, jag vet, jag är nöjd.

Vad skoj med party hela natten!

Vårt ställe stänger egentligen kl 01, men vi har förlängt det till 02.
    Kännde att då slutar man nog på topp:)
    Hade gärna haft det till 03, men alla orkar nog inte så länge. Vi är ju hälften så många som ni så då kanske det inte är så många kvar vid den tiden.

• Ammo

Sorry tjejer, men ska jag orka jobba i morgon så måste jag nog krypa till kojs nu.

Sov sött, så hörs vi i morgon!

• Izunia

maste lägga mig nu...vi hörs imorgon!!

Natti!! tack för "vädringen"!

• BlueTopaz

Jo,jag måste mata Leo nu o sussa jag med.

Nu gick det upp ett ljus izunia! ;)

Vi får ta prommisen runt sjöarna snart Ammo, kan ta med leo då oxå.

Natti natt!!

• Yllo

Ammo - den med tiaran som tiger ville ha Fick massor med fina tips om frisyrer.

• Yllo

Vad ni hann skriva igår efter att jag gått och lagt mig Hade lite tråkigt igår när bara jag var här

Topaz - Nu har jag ännu fler sidor med frisyre att leta i Ska nog hitta "min" så småningom.

Jag blir också trött på när folk gnäller över hur mycket pengar man lägger ner på en enda kväll! Det är väl vårt val eller? Håller med om att man inte bara ska köpa första bästa ring för 500 kr bara för att det är billigt, man ska välja sin ring med omsorg och tänka på att man faktiskt ska ha den varje dag för resten av sitt liv Ska jag vara ärlig har jag inte gjort upp någon budget för vårt bröllop. Jag har en del pengar sparat som jag använder, inte hur mycket som helst men ca 20000 kr att lägga ner på olika saker. Anser dock att Bosse ska betala sina kläder och hans barns kläder + min ring, vill inte lägga ut mina pengar på hans barn.. speciellt inte efter att ha fått en massa skit tidigare från ex-frun för att jag köpt kläder åt ungarna
    Min pappa har sagt att han ska betala festen och den kommer att gå på ? 30/pers, vi blir 48 st om alla tackar ja. Vi kommer inte att ha öppen barn, utan var och en får betala sina egna drinkar efter maten. Vi får vara på festplatsen till kl 2:30 och i nattklubben, en trappa ner, till 3:30.

Fika någon dag tycker jag är en stålande idé! Så länge det är i sthlm-län så hänger jag på

Är det fler än jag som just nu känner för att lägga ner hela alltet? Jag börjar fundera på om jag tagit mig vatten över huvudet och känner att jag inte har kontroll över något Vet inte hur något kommer att bli och det blir bara en massa strul med allt.. Usch jag vet faktiskt inte om jag vill gifta mig längre Vet inte om jag vill byta efternamn, eller om jag ska behålla mitt som mellannamn.. Pappa tycker att det blir så högtidligt och stort trots att vi bara blir släkten och några få vänner.. Jag drömmer mardrömmar varje natt om att inbjudningskorten inte kommer i tid p g a att Bosse strular, att min väninna stjäl min klänning och vill att jag ska ha hennes.. Att vi inte får någon transport, att festplatsen avbokas, att frissan misslyckas med frisyr och make up, att fotografen inte tar några bra bilder, Satt igår och kikade på bilderna jag tog av mig med tiarorna.. Usch vad jag är ful!! Hur i h*lvete kan jag tro att det ska bli fina foton med mig som modell?? Nej, just nu har jag bara lust att lägga ner allt

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S