Vad ni hann skriva igår efter att jag gått och lagt mig
Hade lite tråkigt igår när bara jag var här
Topaz - Nu har jag ännu fler sidor med frisyre att leta i
Ska nog hitta "min" så småningom.
Jag blir också trött på när folk gnäller över hur mycket pengar man lägger ner på en enda kväll! Det är väl vårt val eller? Håller med om att man inte bara ska köpa första bästa ring för 500 kr bara för att det är billigt, man ska välja sin ring med omsorg och tänka på att man faktiskt ska ha den varje dag för resten av sitt liv
Ska jag vara ärlig har jag inte gjort upp någon budget för vårt bröllop. Jag har en del pengar sparat som jag använder, inte hur mycket som helst men ca 20000 kr att lägga ner på olika saker. Anser dock att Bosse ska betala sina kläder och hans barns kläder + min ring, vill inte lägga ut mina pengar på hans barn.. speciellt inte efter att ha fått en massa skit tidigare från ex-frun för att jag köpt kläder åt ungarna
Min pappa har sagt att han ska betala festen och den kommer att gå på ? 30/pers, vi blir 48 st om alla tackar ja. Vi kommer inte att ha öppen barn, utan var och en får betala sina egna drinkar efter maten. Vi får vara på festplatsen till kl 2:30 och i nattklubben, en trappa ner, till 3:30.
Fika någon dag tycker jag är en stålande idé! Så länge det är i sthlm-län så hänger jag på
Är det fler än jag som just nu känner för att lägga ner hela alltet? Jag börjar fundera på om jag tagit mig vatten över huvudet och känner att jag inte har kontroll över något
Vet inte hur något kommer att bli och det blir bara en massa strul med allt.. Usch jag vet faktiskt inte om jag vill gifta mig längre
Vet inte om jag vill byta efternamn, eller om jag ska behålla mitt som mellannamn.. Pappa tycker att det blir så högtidligt och stort trots att vi bara blir släkten och några få vänner.. Jag drömmer mardrömmar varje natt om att inbjudningskorten inte kommer i tid p g a att Bosse strular, att min väninna stjäl min klänning och vill att jag ska ha hennes.. Att vi inte får någon transport, att festplatsen avbokas, att frissan misslyckas med frisyr och make up, att fotografen inte tar några bra bilder, Satt igår och kikade på bilderna jag tog av mig med tiarorna.. Usch vad jag är ful!! Hur i h*lvete kan jag tro att det ska bli fina foton med mig som modell?? Nej, just nu har jag bara lust att lägga ner allt