• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Vad fina smycken!!
    Var de dyra?

Hur gör man med ringen om man har handskar?

• BlueTopaz

Wed12- bilden gillade jag på dig tror jag =)
    Izunias? vilka sidor då?? Eller menar du dem jag la in här??

• Yllo

Jag har själv kikat lite på ba707thumb och wedding20%updo. Gillar dom frisyrerna skarpt

• BlueTopaz

Jo.. de 3 delarna kostade 1700:- Tomas är EJ glad..

Man sprättar upp nästan hela ringfingret i ena sömmen och syr kanterna sedan böjer man bara fingret och drar ur fingertoppe ur handsken när ringen ska på =)

• Yllo

Vissa klipper ett litet hål i handsken vid ringfingret, andra tar av sig handskarna när det är dags för ringväxlingen.. har också sett att bruden har vigselringen ovanpå handsken.. men det tycker jag inte är så snyggt

• BlueTopaz

Hår1 är eg coolast dock ;)

• BlueTopaz

Är det fint med handskar??

• Yllo

Konstigt att Tomas inte är glad över dina fina smycken
    Bosse hade nog blivit glad om jag hade hittat så där fina smycken till det priset.. han är mer van vid att jag köper smycken för flera tusen Armbandet jag fick i julklapp av honom kostade 5000 kr!

• Yllo

Ja, det är en riktigt snygg frisyr..

Handskar kan vara fint till rätt klänning.. själv kommer jag inte att ha handskar... tycker det känns opraktiskt och att dom kommer att vara i vägen. men det är ju en smaksak

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S