• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Gör det ammo! Min Bosse har kommit ner till datorerna till mig så vi sitter här sida vid sida, den ena på BT och den andra på Blocket

• BlueTopaz

Jo, det var idag jag köpte både smyckena och underkläderna =)

De har 50:- rabatt på alla behåar på NK just nu. Köpte två st triumph för 250 och 350:-, en av dem ska jag ha på bröllopsnatten (tvekar dock STARKT på att vi kommer ha sex) Tror man kommer vara på tok för trött för det.
    Och jag är bevisligen inte oskuld heller.. haha

• BlueTopaz

Tycker ni att smyckena passar till min outfit? Ska jag behålla dem?

• Yllo

Jag misstänker att det inte är många som har sex på bröllopsnatten.. fast det beror säkert på vilken tid brudparet rymmer från festen
    Jag är oskuld!! Jag har bara tränat lite i smyg innan ha ha ha

Jag tror att dom kommer att passa jättefint till din klänning! Tycker helt klart att du ska behålla dem.

• BlueTopaz

Jag vet iof ett par som gjorde det i garderobsrummet på festen... ;)

• Yllo

Hmmmm... det är väl kanske lite väl? Man kan ju faktiskt vänta tills man kommit i säng då! ha ha ha

Jag ska höra på måndag om vi kan få lite rabatt på sviten eftersom vi kommer att ha vår bröllopsfest på samma hotell. Jag ser fram emot att tillbringa natten på hotellet i sviten + att vi får frukost på sängen morgonen efter

• Yllo

Jaha, nu är det tydligen bara jag här fast jag kanske ska ta och gå och lägga mig istället.. hoppas att jag får sova utan mardrömmar i natt!

God natt och sov gott, vi hörs i morgon

• BlueTopaz

Jag höll på att fota och räkna alla pappersverk vi har beställt, men jag ska oxå ta och lägga mig i soffan nu ett tag =)
    Tittar in lite senare!

• Victory

(Har inte haft tid att följa tråden men jag gör ett litet inhopp iaf)

Nu har vi varit och provat kläder till m2b igen och nu fastnade han direkt för det han ville ha, och han blev sååå stilig!!! Det går framåt...

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S