• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Kul att han hittade något victory.. de kan ju vara ganska petiga gubbarna ;)
    Vad blev det för utstyrsel??

• Izunia

hej tjejer....pust! har skumläst lite hänger inte alls med! hahah!!

Snygga smycken topaz!!!
    Har en STOR svaghet för swarovski....

Yllo...jag har manga bilder pa tartor. Har du nan mail sa kan jag skicka!!

• Tiger72

Hej tjejer!

Håll tummarna för mig nu. en tjej som har mailat om klänningen. Pratade med henne för ett tag sen.

Hon vill ha klänningen. så hon ska till banken på måndag för att sätta in pengar och sen faxa över kvitto.

hon önska att banken var öppen idag så hon kunde betala redan idag.

så nu längtar jag bara tills måndag och hoppas att allt ordnar sig.

• Victory

BlueTopaz:

Det blev en svart frockcoat som är lite "blommönstrad" i tyget och skimrar lite. Till det en beige väst och lite mörkare beige plastrong och näsduk! Supersnyggt! Han brukar vara väldigt snabb med att bestämma sig så jag var lite nervös att han skulle ta första bästa. Men vi har provat tidigare en gång och då fastnade han inte för något. Men denna gång sa han att allt kändes helt rätt!

Däremot kan JAG var lite petig, men han var verkligen fin! Så då fick det bli det.

Undrar om han tar illa upp om jag lägger ut en bild på honom Han sover nu, har jobbat natt...

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/album

Ni får ju tänka er honom nyrakad och -10 kilo som han ska gå ner! Men visst ser han nöjd ut?!

• Ammo

Passar på att säga hej nu när Marti står i duschen...Ska ge oss iväg snart.

Topaz, du ska absolut behålla smyckena!!!
    Och vilka kort, förstår att ni är nöjda!!

Tiger, det var länge sen...håller tummarna nu för klänningen!

Victory, stilig karl! Min kommer ha något liknande men kanska ännu ljusare under.

Yllo, nu väntar vi med spänning på hemsidan efter helgen!

Nu har han duschat klart, bästa att göra sig i ordning själv då...

Ha en bra dag tjejer!

• BlueTopaz

Skitsnyggt victory! har aldrig sett en svart frockcoat med sådant mönster, det var ju jättefint =)

Tiger: Kul att du blev av med den! Hoppas jag oxå har det turen SNART! ;)
    Var har du hållt hus förrästen?? ;)

Smyckena ser inte billiga ut då?? Hade eg tänkt mig kanske 8 lite större stenar på rad längs med kedjan och att det hängde 3st likadana stenar rakt ner i örhängena (ite så som armbandet ser ut) men har inte hittat det någonstans.. =(
    Funderade lite på att köpa setet som är till salu här på BT, men det är lite för dyrt för bara två delar.

Idag ska jag ut med mina barndomskompisar =) Tomas tr med Leo på herrkväll, haha.
    Vad ska ni göra?

• Victory

BlueTopaz:
    Jag tycker smyckena var jättefina, ungefär något i stil med vad jag har tänkt! Vilken annons är det du tänker på? Är det denna? www.brollopstorget.se/Annonser/
    De är precis vad jag vill ha! Jag mejlade henne men de var sålda, konstigt att hon inte tagit bort annonsen än...

• Victory

Äsch, det funkade ju inte. Alltså: Accessoarer, sidan 3, "Oanvända smycken från Swarovski"

• BlueTopaz

Precis dem menade jag =)
    Jaha.. vad trist! Vad gilar du mer hos swarovski?
    Jag fick en massa lösa kristaller att klistra på kroppen i bröllopspresent av dem, gulligt! Man känner sig riktigt uppvaktad i den butiken.
    Mitt halsband och örhängen kostade faktiskt bara 480:-/st och armbandet ca 750:- har jag för mig, inte så dyrt för att vara dem faktiskt!

Yllo: jag skyller på dig, det är du som fått mig att vilja glittra mkt mer! ;)

Mamma blev inte så glad att jag nog inte kommer ha hennes diamanthalsband..

• BlueTopaz

Det här är oxå ganska fint, jag som har pärlor på både klänning och tiara:www.brollopstorget.se/Annonser/
    Men det ser lite billigt ut..

(kopiera hela länken med ctrl + C och klistra in den i adressfönstret med ctrl + V på sidan du får upp när du klickar på den halva länken) Hmm.. lät lite rörigt men vet inte annars hur jag ska förklara?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S