• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Klänningen är ju underbar!!! Ser uttjusig ut i den!!
    Jag gillade den höga eller mellan tiaran. Hade varit snyggt med hög frisyr och snedlugg kanske.

Kan du inte ta bort översta volangen?

• Victory

Yllo:
    Snygga tiaror!! Och de övriga smyckena oxå! Färgen matchar ju ert färgtema jättebra!
    Och klänningen sen! Det är ju typ en sån jag vill ha! Var det en Addison?! Eller blandar jag ihop med någon annan nu?

• BlueTopaz

Ja snedlugg tror jag oxå på, skulle vara skitsnyggt!

• Yllo

Den översta spetsvolangen går att ta bort. Har blivit lovad från affären att jag kan komma in och få den borttagen utan extra kostnad.

Ja, det är en Addison jag har Ska kanske skriva in det på sidan..

• Yllo

Så! Nu har jag lagt in alla bilder jag har

• Yllo

Jag gillar också den höga och mellan tiaran. Har funderat på en lite högre uppsättning och snedlugg Hittade en så fin bild på en sådan.. ska se om jag hittar den på nytt och lägga in dom under rubriker frisyrer

Nu tror jag att min blivande kom hem med snabbmat åt oss.. Jag gav honom i uppdrag att hitta på något till middag idag... vet inte vad det blir *orolig*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S