• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

tänk bara pa att inte sätta ut dem för nära glasen. trakigt om nan placerar sitt rödvinsglas pa en sten...ops!!

• Yllo

Jo, det bör man tänka på.. jag funderar på att lägga dom precis vid murgrönan.. kanske lite ovanpå murgröna...

Nu har jag lagt in fler bilder på min hemsida

• BlueTopaz

ja tack izunia!! karin.undsen@gmail.com

Jag ska ha röda rosor som bas men vill ha några champagnefärgade inslag, plus att tärnorna kommer ha röda klänningar och då behöverde ha champagnefärg i sina buketter.

• Izunia

har mailat en hel del bilder nu!

• BlueTopaz

tack så mkt!! Fick några bra ideer! Bla bilden med brudparet i bakgrunden, buketten är PRECIS så som jag tänkt i huvudet. Men jag gillar den nog inte riktigt irl.. Vilken tur att jag fick se den!
    Tycker det blir alldeles för stark kontrast mellan det röda och creme, jag MÅSTE hitta en blomma som är mörkare champagne..

• BlueTopaz

Det här bandet runt servetterna skulle nog vara snyggt..?

• Izunia

bandet runt vit servett hade varit dö snyggt. har flera sana varianter i tidningar..ej pa datorn...

Favor frenzy har jag beställt tyll av! de e bra!

• Izunia

ja du far ta toffee hallet istället. Ivory är för ljust.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S