• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Yllo, förlåt, glömde gratulera dig till din fina hemsida! Så svårt var det väl inte? Vad fin du blev!

• Izunia

ammo...jag fattar inte hur du kan vänta till maj! Jag är nästan färdig men stressar redan! haha

• Ammo

Jag VILL INTE VÄNTA, men jag har inte direkt något val. Det dröjer ju innan klänningen kommer. Och OM jag KANSKE syr dit halternekband på den så vill jag välja underkläder efter det.
    Samma sak med halsband, har jag halterneck blir det ett väldigt enkelt, blir det inte det så vill jag ha ett större halsband.
    Men jag kommer inte kunna hålla mig till maj med dukningen. KOmmer nog gå dit om några veckor och reka.
    Men vi kommer inte ha presenter och så till gästerna.

• Ammo

Men jag önskar så att jag hade allt klart redan,eller i alla fall fått klänningen mm så jag kunde börja nu, kommer säkert stressa ihjäl mig sen.

• Izunia

det var inte meningen att stirra upp dig! Men har du köpt skor och sant?

• Ammo

Ingen fara. När det väl är dags att öppna plånboken så har jag ju världens bästa BT-kompisar som vet var jag hittar allt:);).Ska till syrran i helgen och kolla p´å hennes skor och slöja som hon har kvar. Är dock ganska säker på att de är vitare än vad min klänning är. Det är en till sån sak, kan ju inte kolla det förens jag fått klänningen så jag kan stämma av om det är samma nyans eller inte. Men jag vet ju exakt vad jag vill ha för slöja mm, så när jag väl ska handla så är det bara att hitta allt.
    KOllar ju hela tiden i alla butiker efter bordsdekorationer mm.

• Izunia

bra att du har koll iaf! Annars har du ju oss! Vi gifter oss ju bada 12 augusti! Sitter och pillar med festprogrammen nu..

• Ammo

Ja, vad skulle man göra utan er!!
    Jag sitter i sängen men min dator i knät och knappar på BT, Min sambo ligger brevid och har sin dator i knät och spelar poker. Så ser våra kvällar ut
    Men det är tur att han har sitt intresse (får inte spela med pengar, bara på skoj)annars hade han blivit tokig om jag satt här hela tiden:)

Beställde vårt papper i onsdags, så butiken borde få hem det snart...väntar...
    Men jag har redan köpt resten, pulver, stämplar och sånt så det är bara att "sätta ihop" dem så fort jag får pappret.

• Izunia

har du bestämt hur det ska se ut?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S