• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

sa ser vara kvällar ocksa ut!!

• Ammo

Först var jag inne på att ha vitt papper och sen "mitt specialpapper" inuti med text på, men nu blir det nog tvärt om.
    Det är ett jätte svagt ljusrosa lite skimmrande och lite doftade papper med ett svagt rosmönster på.
    Stämpelm är köpt på Panduro, står Blröllops inbjudan på den i scriptina stil samt ett hjärta. Har köpt en likanade till tackkorten somdet står Tack på i scriptina stil.
    Till det har jag köpt sånt där emblossing (eller vad det nu heter) pulver i silver.
    Sen tror jag det blir ett silver band/snörepå det också.
    Vårt tema är rosa,vitt och lite silver.
    Har massor av ideér i huvudet när det gäller detta så jag går som på nålar och väntar på pappret.
    Det är bara en Svanströms butik som har detta eller kan specialbeställa jus denna färg åt mig. Har turen att jag känner denna butik väl så jag får riktigt bra priser på sånt.
    Sen jobbar ju jag på Hp, så allt som har med utskrifter, papper, bläck, fotopapper mm är helt gratis.

• Izunia

maste nog kila i säng nu! Hörs i morgon! God natt!

• Ammo

De påminner om era men ändå inte...
    Hur gjorde du för att få alla placeringskort/namnen med pulver?
    Man kan ju inte ha 70 olika stämplar med namn?!

Här är en länk till från "studenten"/fotografen vi bokade.
    www.vetterskog.se/peter/Ingaro

• Ammo

God natt tjejen!
    Hörs i morgon! Glöm inte svara på min fråga i morgon bara, måste veta, då jag vill ha namnen och lite annat i "pulver" också.

• Yllo

God morgon tjejer!

Ammo - Det var lite knepigt att få igång sidan.. hade problem att hitta var jag skulle skapa gruppen.. men sen var det lätt

Izunia - Jag är mycket intresserad av den där hållaren. När tänkte du beställa och hur lång är leveranstiden? Det är bara 3 månader kvar till bröllopet nu

• Izunia

ammo det är en embossingpenna som är klistrig. Pa det häller du vilket glitter/pulver du vill!!

Yllo..ganska snart. ska kolla upp leveranstiden!

• Ammo

Åh, vad bra!!!Ska köpa en sån penna!
    Hittade du den på panduro?

Idag har det gått en vecka sedan jag startade med GI-metoden och trodde ärligt talat att jag inte gått ner ett gram. Men för att bekräfta min besvikelse så ställde jag mig på vågen nu och JAG HAR GÅTT NER I VIKT!!!!
    Man väger ju alltid mindre på morgonen och jag kommer inte ihåg om jag vägde mig på kvällen eller morgonen sist men nu visade den 3 kg mindre!!!!!!!!!:):):)
    jiiiihaaaaa!!!!!
    Jag låg på mellan 67-68 innan och visade den på mellan 64-64, så oavsett om jag vägde mig på kvällen sist så har jag ju gått ner 2 kg i alla fall!
    Så otroligt glad!
    Fast degklumpen till mage är ju kvar men detta sporrar ju en till att fortsätta.
    Fuskade i går när vi vann hocheyn med att äta ett halvt vinerbröd, kunde inte hålla mig borta....

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S