• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Ammo

Grattis till lyckad viktminsking. 2kg på en vecka är jätte bra.

ska själv försöka komma ner par kg i vikt.

• Ammo

Tack! Trodde aldrig jag skulle lyckas!

Kan verkligen rekommendera GI-metoden.Yllo har också satt igångmed den.
    Men även min mamma kör och en annan kompis har hållt på ett tag och han gick ner 6 kg på tre veckor.
    Visst mycket är ju att man tappat vatten också, måste dricka mycket men nu är ju fettförbränningen i full gång:)

• Izunia

Grattis till viktminskningen!

min mamma har börkat med GI nu och sa ska även jag..men hur är det med sötsaker????

Ja pennan kommer fran panduro.

• BlueTopaz

Fasen, nu måste ju jag oxå testa GI! Här händer INGENTING på vågen.. pendlar konstant mellan 67-68kg.
    Vad kostar den där boken?

• Izunia

89 pa ica..149kr pa gleerups..

ska köpa idag!

• Tiger72

måste fråga er tjejer är skostorlekarna stora eller små i usa?

har hittat ett par på www.bridalshoes.com/

Sky High Heels
    skon heter Zena

men skon börjar på 36 och jag har 35. är bara i några enstaka fall som 36 har passat och då har de skorna varit små i storlekarna.

• Izunia

Jag tror de kan vara sma i storlekarna. Annars föreslar jag att du köper Party Feet fran Scholl och lägger under trampdynan, vilket ocksa gör att du kan dansa hela natten!

• Yllo

Jag tycker att jag känner mig mindre pluffsig sedan vi började med GI hemma Än har jag inte sett något på vågen dock.. fast det kan beror på att jag inte ställt mig på den *ha ha ha*

Grattis Ammo till viktminskningen!! Kul att det visar resultat så snabbt.. blir en extra morot. Min kära blivande har dock svårt att följa dieten helt.. han glufsade i sig pommen så det stod härliga till igår. Själv tog jag bara kött!! *så nöjd med mig själv*

Topaz - Följer du med mig och beställer klänningen? I så fall, när passar det dig? Jag kan alla dagar efter kl 12 (torsdag när som helst).

Någon som vet var jag kan hyra en kostym åt en 14-årig kille? Känns lite onödigt att köpa en till grabben när han växter som jag vet inte vad just nu...

• Yllo

Jag har köpt party feet och märkte att dom gjorde att jag behövde ha lite större skor än vanligt

• Izunia

yllo precis, och är skorna lite stora är det perfekt! Köpte sma "straps" av samma typ av inlägg fast man lägger dem i hälen om man har ett band bak bara. Sen fanns det hälinlägg till pumps om det skaver osv..

Vad äter ni???

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S