• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Nej det känns som att våran budget snabbt sprängs om jag ska hålla på med sådant här.. ;)
    Det får nog räcka med rosetter runt servetterna och kanske vaserna trots allt.. Allt ska ju få plats oxå. Och festprogrammen och plac.korten är ju oxå i champagne/ guld

• BlueTopaz

Yllo, Romance är otoligt dyrt i jämförelse med ebay, leta där istället!
    Exkostar tyllpåsarna 10ggr så mkt på romance.

• Yllo

Ha ha ha.. inte vet jag vad han menar med det Fast Bosse tittar också lite oroligt på mig när jag har mina drömmar om vad jag skulle vilja ha.. Men jag har insett att jag inte kan köpa hur många gåvor som helst till våra gäster.. hur gärna jag än skulle vilja göra det för att det finns så mycket fint

När jag var och beställde champangeglasen så undrade dom om vi skulle ha till ALLA gästerna.. Milda marsvin!! Inte har jag så mycket pengar att jag kan betala 249 kr/st x 50 st!! Jag sa att det räcker med två glas.. ett till mig och ett till Bosse. Visst håller jag med killen där att det skulle vara en rolig, trevlig och säkerligen uppskattad gest att alla gäster får sitt glas.. men men...

• Izunia

nä vara gäster far nöja sig med choklad!

Ja ebay är en guldgruva!

• Yllo

Vad tror ni om dom här??
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=686724
    eller
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=686713
    Funderar på att köpa en ordentlig tårtkniv till bröllopstårtan... fast som sagt.. Bosse bara suckar och tittar oroligt på mig när jag frågar honom

• Yllo

Izunia... vad är det där för något?? Det där som du ska beställa 4 st av? Jag fattade inte riktigt vad dom är till för..

• Izunia

jag har ocksa tänkt pa det..Fint minne med gravyr..jag menar sant haller ju livet ut!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S