• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

vi vet inte än vad vi ska ge toastmaster/madame och vice värdarna..nat litet..manchette knappar, finare pennor, smycke...

• BlueTopaz

Hmm... oki, du ska ha 15% som de andra jag skickat dit. Vi får säga att jag är gäst på ditt bröllop. jag kan ju följa med när ni går och beställer.

• BlueTopaz

Kan man ge bort ett presentkort på deras favvisbutiker i present kanske?

Tack Izunia!!!

• BlueTopaz

Yllo, tror att msn- sidan har lite problem.. den är så ibland tyvärr.

• Yllo

Det löste sig med msn-sidan.. jag skrev .se istället för .com

• BlueTopaz

snyggt izunia! var hittar du allt!?
    vad kostar fake-ice?

• Izunia

ahah den som letar!

Jag tror att du kan köpa det pa Lagerhaus, IKEA eller andra deko butiker. Det är liksom krossat glas. Annars kan du köpa gelékristaller hos florister! ser ut som glas när det blandas med vatten!

• BlueTopaz

Aha!
    Det där med dukning har jag inte direkt tänkt på förut, nu är jeag mest nne på hur tårtan ska se ut?? Har någon några bra webbsidormed tårtbilder?

Izunia, i ditt bukettgalleri finns en bukett med typ orkidéer el kallor i en gul/champagnefärg vad är det för blomma? Jag letar ju febrilt efter champagnefärgde blommor men hittar ingenting..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S