• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Eran dukning kommer bli absolut stunning Izunia!

• BlueTopaz

4mån och 3 veckor för att vara exakt =)

• BlueTopaz

Så jäkla snyggt namn har han! hihi tror min granne har samma ras på in hund, den är oxå jättesöt.
    Själv har jag haft flera släthåriga och kortbenta jack russels.

• Izunia

topaz tackar! Jag hoppas det blir som jag tänkt mig. Det absolut viktigaste är stolsöverdragen med ljusolivgröna band, pasarna, blommorna pa bordet, och sa har vi ev tänkt att ha sma glas "kulor" fran IKEA i mitten runt blommorna..

• Izunia

min kusins pojke fyllde 4 manader igar!

• BlueTopaz

ska ni ha de där snygga ljus-tygerna i taket?

har ingen aning om vad vi (jag eg.) vill ha på borden?? Har köpt siden-ros blad i mörkrött och ska ha vaser med röda rosor, men behöver ngt i champagne förutom festprogrammen och bordsplaceringarna, men vad??
    Var hittade du de snygga påsarna??

• Yllo

Topaz - Han är ju så sööööt Vill oxå ha

Izunia - jättefin dukning. Jag funderade också på sådana tyllpåsar, men tycker att det blir för mycket med dom och så bonbonjerina jag beställ..
    Söt jycke! Önskar att jag kunde skaffa mig en ny katt.. fast det är så svårt med ett husdjur när vi far över till Åland titt som tätt

Våra gäser kommer att få en liten blombukett av konstgjorda blommor och mandelformade chokladpraliner + att det kommer att sitta ett litet kort med våra namn och datum för bröllopet fast på buketterna. Så fort jag får om ska jag lägga in bilder. Dom är beställda från Sicilien.

• BlueTopaz

Vi har förrästen fått ok från Grand att lämna små presenter på hotellrummen och om vi vill kan vi lägga något i kylskåpen på rummen oxå =) Trodde man var tvungen att köpa allt ätbart av grand så det var ju bra =)
    Funderar på att lägga ost/skinkmackor på rummen som vickning innan läggdags och ev personliga små praliner från www.pussochkramchoklad.se

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S