• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

fy f*n vad härligt med GULD!!

• Yllo

Varför kan jag inte ta bort sidan?? Vill ändra namnet på den och får det inte att fungera.

• Izunia

hmm yllo har du fatt hjälp? Var e du exakt?

• Yllo

JAg har precis skapat en sådan där grupp.. tänkte ändra namnet på den men lyckades inte.. därefter försökte jag ta bort den men lyckades inte.. nu försöker jag skapa fotoalbum och än så länge har jag fått dit ett som jag ska försöka lägga in bilder i nu

här är länken...
    groups.msn.com/yllo/pictures

• BlueTopaz

Jag tror inte du kan ändra namnet, men jag ska kolla

• BlueTopaz

och bara för det funkar inte msn-grups som det ska.. =(

• BlueTopaz

Åh; GUD VAD FIN du är Ylva!!!! =) =)

• Yllo

Tackar! *rodnar*
    Håller på att lägga in en massa bilder nu!

• BlueTopaz

Hmm.. förstår vad du menar med spetsvolangen på korsetten.. Annars var den ju jättesöt.
    Smyckena var jättefina med, har ett halsband som är väldigt likt ditt fast med vita stenar och oäkta förståss ;)

• BlueTopaz

Jag tycker nog oxå den mittersta tiaran som Bosse gillar bäst =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S