• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

jag är 1,70m.

yllo, ja de draperar även dukar. Alltsa om jag köper 4 kan jag lika gärna köpa 5 om du vill ha?

• Tiger72

Izunia

vad avis jag blir på din längd.

önska ju att man va 10 cm längre i sig själv.

• BlueTopaz

Tack Yllo!

Jag är 162-163cm helt olika olika dagar..

• Izunia

det känns som en väldigt bra längd faktiskt. Jag kan ha höga klackar ända! Men för manga ar sedan var det dösvart att hitta byxor som ej var för korta. Som tur är gör de längre byxor nu utan att de blir större i gumpen.

• BlueTopaz

Jo, 1,70 är ju perfek! Tänkt aldrig behöv lägga upp nya byxor!! Som jag ALLTID får göra!

• BlueTopaz

Nää, nu är det filmdags här!! =)
    Tittar in senare!

• Tiger72

ja vem får inte det lägga upp allt som köps. byxor, klänningar, kjolar m.m.

men viss det är ju lättare att lägga upp.

• Yllo

Oj, jag hade inte märkt att det var en sådan prisskillnad på dom... *Huga*

Izunia - vad kostar en sådan där hållare? hur lång leveranstid blir det? Du vet ju att du är tvungen att skicka den hem till mig sen.. vi bor ju inte direkt granngårds

Oj, nu har filmen jag och min styvdotter tänkt se på börjat... Ska gå och se på den..

Du ska väl inte beställa dom där hållarna i kväll Izunia? Jag hinner fundera lite va?

• Izunia

nu har jag dock inga problem. Skulle tom kunna vara liiite längre. Nä nu ska man inte vara girig!

Tiger, vill du ha plata skor eller bara högklackat?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S