• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Jag och mina tjejkompisar hade sexparty hemma hos mig för 2 veckor sen och idag har tjejen varit härr och levererat varorna!! joohooo! hello mr. Rabbit!! hahah

• BlueTopaz

Är rabbiten verkligen bra!? Fram för fjärilskompisen säger jag! haha

• Ammo

Hallå,
    tar ut komp idag, har fixat så mycket hemma i helgen så det ser ut som ett bombnedslag. och en av anlednigarna är att just nu går melodifestivalen i repris;)

Tråkigt att Bosse inte vill löra GI ihop med dig Ylva:(
    Visst det är ju inte så gott att äta utan tillbehör som potatis mm men nu börjar jag vänja mig. Var på middag i helgen hos några kompisar, de hade båda kört GI, tjejen hade gått ner 3 kg på 2 veckor men killen hade fuskat till och från så han hade inte gått ner något alls.
    Så jag ska följa detta till 100%, nu vet jag ju att det funkar:)
    Men denna vecka har jag inte tappat så mycket fett, utan mest vatten måste man komma ihåg. Så en vecka ger egentligen inte så mycket. Men nu har förbränningen kommit igång så from nu bränner kroppen fett :)

Fasen, vilka dåliga bidrag det var i melodifestivalen denna omgång.

De två gångerna jag varit i USA har jag köpt flera par skor. Men jag har för mig att jag hade samma storlek hemma som där?
    Men jag köpte stövlar och vanliga skor.

• Ammo

Har faktiskt tänkt att köpa en "rabbit", vad gör man inte för att komma tillbaka till ett bra sexliv. Men ingen av oss har varit intresserade av leksaker. men nu har vi pratat om en sån men jag har inte beställt den bara.
    Vågar inte gå in i en butik så i så fall beställer jag via nätet, men vill ju inte att paketet ska avslöja en när man ska hämta ut det...

• Izunia

nä jag har inte varit inne pa sant tidigare.. Men det var sa kul när dem kom hem till en med alla saker. Kul att känna och klämma pa allt hahah!!

Vi far ju se om den e bra....

• BlueTopaz

Ammo: jag köpte min fjäril på postorder, de vet att folk skäms så paketen är alltid vita och anonyma ingen företagslogga el så =)

• BlueTopaz

Nu har jag tränat igenom hela kroppen på min ny träningsmatta och med mina fina hantlar i form av vinflarror =) Om jag gör övningarna omlott med varann i set om 3 tar det 35min istället för drygt en timme och då hinner jag när Leo sover =) Men frulen har jag inte hunnit med =(

• BlueTopaz

va, är det melodifestivalen, jag MÅSTE kolla!

• Izunia

ush ska nog tr äna idag igen. Hinner inte imorgon eller onsdag.. Maste iväg till banken nu. Vi hörs senare!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S