• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

jag vill också vara vid Medborgarplatsen nu, åh vilken stämning!
    Var på segelstorg de gånger vi tog guld förut, helt otroligt skoj!

• Izunia

ja tillbaka och färdigarbetad!!!
    Pust...Slut nu..

Yllo, man maste bara vara min 5 tjejer för att ha party.

Jag har varit hos floristen nu och bokat buketter till mig och tärnorna, coursageer till herrarna, armcoursager till mammorna och bordsdekorationer!!! Skönt!

• Yllo

Grrrrr... blir så j*vla lack!! Bosse ringde sin tvillingbror idag (vi hade frågat om han ville vara vår toastmaster) då han inte hört av sig innan helgen som han lovat. Brorsan vill inte vara toastmaster p g a att han inte känner alla som kommer Ingen av våra gäster känner alla andra!!
    Sedan visste inte brorsan om han över huvudtaget skulle komma då hans dotter och ex-fru fyller år samma helg!! Men hallåååå han kan ju fira ex-frun och dottern någon annan dag! Annat är det med vårt bröllop!! Det kan man ju inte fira när som helst

• Izunia

allsta folk har slutat att förvana mig...!!! Som vi sa tidigare Yllo...ingen vett & etikett!! och inget hyfs!

Födelsedagar har man väl ganska manga!!??

• Yllo

Nej.. inget hyffs alls! Gissa om Bosse är nere.. Han ligger i sängen och deppar över att hans egen bror överväger att skita i vårt bröllop bara för att dom fyller år!!

Sedan hade han mage att säga att dom kanske skulle komma om det funkade med båten.. d.v.s. dom vill åka från Stockholm till Mariehamn och så tillbaka igen för då slipper dom ta bilen Men då ville han först ha ett tidschema så att dom kunde se om det passade dom!!

Fy bubblan vad fräckt!

Nu ska jag ringa min kompis hemma på Åland och fråga om hon vill vara vår toastmadame.. Håller med Bosse om att hon är som klippt och skuren för den rollen + att då får hon en roll i vårt bröllop efter att vi degraderade henne från självutnämnd tärna till påkläderska Vi tänkte på henne först men så ville Bosse så gärna ha sin bror.... och nu ser vi hur det gick med det! Ska erkänna att jag faktiskt inte är så förvånad över resultatet.. vet att Bosses bror bara utnyttjar honom och ställer aldrig upp tillbaka. Dålig stil tycker jag!

• Izunia

Bra val! Gör det och sa kan brodern fundera ut senare i livet hur man beteer sig!

ga in pa denna sida yllo och kolla lite uppsättningar med större tiaror!

www.hollywooddreams.co.uk/

• Yllo

Vilka läckra frisyrer... blev nästan sugen på en röd brudklänning Skulle vara rätt så fräckt egentligen!

Du förstår att jag är sugen på den största tiaran va? Ska bli spännande och se vad frissan fixar med håret när jag gör provkamningen.. Kommer dock att ta med kronan också så jag får se vad som blir bäst.. Har ju alltid drömt om att jag skulle ha krona

• Izunia

ja deras röda klänningar är oslagbara!!

• Yllo

Mmmmm... nästa gång jag gifter mig... Nej, jag har inga planer på att skilja mig.. men däremot har jag planer på att vi ska gifta "om" oss om 10 år eller så

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S